Чемпіон з виробництва екологічних меблів, компанія Vinterior, подвоює свою місію зробити вінтаж новою нормою, запускаючи рекламу по всьому Лондону, яка грайливо висміює індустрію розбірних меблів.
Наслідуючи вірусну кампанію в лондонському метро, яка була спрямована на певний шведський меблевий бренд, остання кампанія Vinterior поєднала в собі привабливі нові креативи та улюблені слогани, що розкидані по метро, залізничних станціях, лондонських автобусах та білбордах.

Створений у партнерстві з агентством 10 Days, онлайн-маркетплейс вінтажних меблів Vinterior не гребує ніякими засобами у своєму постійному хрестовому поході проти «швидких меблів». Кампанія спирається на провокаційний наратив у стилі Давида проти Голіафа, де онлайн-продавець улюблених меблів бореться з гігантами масового виробництва меблів для дому.

Розумно (і навмисно) використовуючи автобуси в якості рекламного носія, ще не відкритий магазин IKEA на Оксфорд-стріт, який відомий своєю гігантською синьою упаковкою, матиме повідомлення Vinterior «Ти краще за розбірні меблі» та «Доведи, що ти не нудний», що проїжджатимуть повз нього кожні 10 хвилин.

Нова рекламна кампанія Vinterior триватиме до червня. Бренд запрошує споживачів, які розуміються на дизайні та сталому розвитку, приєднатися до вінтажної революції на сайті Vinterior.