Twitter став першою платформою соціальних мереж, яка дозволила компаніям, які виробляють канабіс, продавати свої бренди та продукти у Сполучених Штатах.
Раніше компанія дозволяла рекламу тільки актуальних продуктів CBD, отриманих з конопель, тоді як інші платформи соціальних мереж, включаючи Facebook, Instagram і TikTok, сповідують «політику заборони реклами канабісу», оскільки марихуана залишається незаконною на федеральному рівні.
Тим не менш, дедалі більше штатів переходять до дозволу на продаж рекреаційної марихуани.
Twitter заявив, що дозволить компаніям, які займаються каннабісом, рекламувати, якщо у них є належна ліцензія і вони проходять процес затвердження, націлені лише на юрисдикції, в яких вони мають ліцензію, і, що найважливіше, не націлені на людей молодших 21 року.
«Це досить велика перемога для легальних маркетологів канабісу», — заявила багатонаціональна компанія Cresco Labs, яка займається канабісом та медичною марихуаною.
Більшість виробників марихуани швидко сприйняли зміни, запропоновані Twitter. Trulieve Cannabis Corp вже запустила кампанію на платформі за участю кількох штатів.
«Ця зміна говорить про зростаюче визнання канабісу як основну категорію здорового способу життя, і ми сподіваємося, що воно послужить каталізатором для інших платформ соціальних мереж, які наслідуватимуть їх приклад», — сказала Кейт Лінч із Curaleaf, найбільшої компанії з виробництва канабісу, що працює у Сполучених Штатах.
Після сплеску продажів на ранніх стадіях пандемії індустрія каннабісу в США показала ознаки уповільнення перед нормативними та економічними проблемами, включаючи падіння цін і незаконний ринок, що переманює своїх клієнтів.