Агенція стратегічного маркетингу MAKE SENSE розробила кампанію, яка оживила фірмових персонажів з пакування чаю GRAFF і передала зміну настрою, що відбувається з першим ковтком чаю.
Ідея комунікації полягє в тому, щоб показати, які незвиЧАЙні емоції може дарувати чай звиЧАЙним людям. Адже бренд-місія чаю GRAFF — перенести тебе у світ стилю та смаку, що вириває з буденності.
Слоган кампанії «Твій стиль — твій смак» підкреслює, що кожен із нас має власний стиль і смак. А смаки чаю GRAFF здатні не лише змінити настрій людини, але й підкреслити її індивідуальність.
MAKE SENSE створили креативну ідею кампанії, відеоролики (довга версія — 30 секунд та короткі версії — 10 і 6 секунд), радіоролик, джингл, ківіжуали та банери. Відеоролик став реальністю завдяки співпраці з продакшеном MOONSHINERS та талановитою режисеркою Дашею Ши.