«Твій стиль — твій смак»: MAKE SENSE створили лонч-кампанію нового бренду чаю Graff
Агенція стратегічного маркетингу MAKE SENSE розробила кампанію, яка оживила фірмових персонажів з пакування чаю GRAFF і передала зміну настрою, що відбувається з першим ковтком чаю.
Ідея комунікації полягє в тому, щоб показати, які незвиЧАЙні емоції може дарувати чай звиЧАЙним людям. Адже бренд-місія чаю GRAFF — перенести тебе у світ стилю та смаку, що вириває з буденності.
Слоган кампанії «Твій стиль — твій смак» підкреслює, що кожен із нас має власний стиль і смак. А смаки чаю GRAFF здатні не лише змінити настрій людини, але й підкреслити її індивідуальність.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
MAKE SENSE створили креативну ідею кампанії, відеоролики (довга версія — 30 секунд та короткі версії — 10 і 6 секунд), радіоролик, джингл, ківіжуали та банери. Відеоролик став реальністю завдяки співпраці з продакшеном MOONSHINERS та талановитою режисеркою Дашею Ши.
Ми надихаємося бізнесами, які під час війни, в умовах постійної кризи та зниження купівельної спроможності населення, запускають амбітні інноваційні проєкти на висококонкурентних ринках. У цьому випадку корпорація «Біосфера» запустила новий бренд чаю GRAFF з амбітною метою — стати помітним гравцем на ринку чаю. Такі кейси показують, як має діяти справжній лідер, і це мотивує не зупинятись!
Кирило Терещенко
власник MAKE SENSE
Для нас запуск нового бренду — це особиста візія власника Андрія Здесенка, який вклав у цей проєкт душу, час, інвестиції та велику віру в українське майбутнє. Ми переконані, що такі рішення потрібні нашому ринку, адже вони задовольнятимуть потреби наших споживачів.
Ірина Брославцева
генеральна менеджерка СupSoul — напрямку Food корпорації «Біосфера»