Британський Червоний Хрест запустив нову інтегровану кампанію, яка покликана пролити світло на його гуманітарну діяльність у Великій Британії та в усьому світі, а також привернути увагу нових донорів до його бренду.
Багатоканальна кампанія «Here for Humanity» була розроблена у партнерстві з агенцією VCCP London, щоб продемонструвати, як Червоний Хрест надає допомогу у 192 країнах світу під час катастроф та надзвичайних ситуацій.
Використовуючи справжні кадри і фотографії рятувальників у дії, кампанія демонструє різні способи, якими Британський Червоний Хрест підтримує людей і громади в Україні, які страждають від наслідків конфлікту з росією, долає наслідки стихійних лих у Туреччині і Сирії та допомагає постраждалим від повені у Великій Британії.
Кампанія, що охоплює онлайн-відео, зовнішню рекламу, пресу, диджитал-рекламу, соціальні мережі та радіо, також підкреслює, що допомога все ще потрібна під час війни в Україні, а також Туреччині та Сирії.
Наташа Дікінсон, виконавча директорка зі стратегії та комунікацій Британського Червоного Хреста, зазначила: «Суворі кадри кампанії «Here for Humanity» достовірно демонструють потужну реакцію Червоного Хреста на кризові ситуації в усьому світі. Ці відверті кадри привертають увагу до наших рятувальників і людей, яким вони допомагають, надаючи необхідну медичну допомогу, їжу і воду, транспорт і комфорт, показуючи, що Червоний Хрест тут для людства».
Пол Коен, креативний директор VCCP London, додав: «Here for Humanity» найкраще відображає незрівнянну реакцію, яку здатен надати Британський Червоний Хрест. Тому ми вирішили зійти зі шляху і довести це. Використовуючи архів Червоного Хреста, а також кадри новин і фотографії, ми змогли створити правдивий і об’єктивний монтаж, щоб показати, чим саме займається Червоний Хрест. Потім, як хрестик, що позначає місце, ми використали Червоний Хрест, який з’являється на уніформі всіх рятувальників, як візуальний гачок, щоб підкреслити, що вони буквально «тут» у кожній сцені».
Багатоканальна кампанія триватиме з 4 вересня до 19 листопада. Медіаплануванням та закупівлями займалося Havas Media.