Британська академія телебачення та кіномистецтва BAFTA та рекламна компанія, яка надає рекламу таким мережам кінотеатрів, як Cineworld, Odeon и Vue, Digital Cinema Media (DCM) почали співпрацювати у великій новій кінокампанії. Яка створена для того, щоб надихнути та запалити нове покоління творчих талантів, демонструючи широкий спектр навичок та знань, необхідних для створення відзначених нагородами фільмів, ігор та телебачення – від написання сценаріїв до гардеробу, від кодування до операторської роботи, від спецефектів до звуку.
В рамках кампанії представлений рекламний ролик, створений студією DCM Studios та озвучений дворазовим лауреатом премії BAFTA, репером та ведучим Big Zuu. Рекламу, демонструє величезну різноманітність кар’єрних шляхів у кіноіндустрії, буде показано у британських кінотеатрах з 19 серпня.
У ролику актор Том Гіддлстон відкриває конверт BAFTA, щоб оголосити переможця, а Big Zuu запитує аудиторію: «Якщо в цьому конверті ваше ім’я, кому ви подякуєте?» Рідкісний закулісний контент і уривки з культових фільмів, включаючи «007: Координати «Скайфолл», «Пастка» і «1917», відзначають акторів і знімальні групи, щоб спонукати творчі таланти, побачити себе в майбутній кіноіндустрії. Реклама закінчується надихаючим повідомленням: «За кожним BAFTA стоїть багато людей. Ти можеш бути одним із них».
Кампанія підтримки кар’єри від BAFTA, висвітлюватиме безкоштовні ресурси та наставництво, стипендії, мережеві можливості, майстер-класи та ініціативи розвитку кар’єри, щоб допомогти талановитим людям зробити свій перший крок у кіно, ігровій та телевізійної індустрії.
Кампанія призначена для аудиторії віком від 16 до 34 років, що становить понад 50% глядачів.
Донна Метьюз, виконавчий директор зв’язків із громадськістю та комунікацій BAFTA, сказала: «Щороку BAFTA відзначає видатну творчість і майстерність усіх, хто працює в кіно, іграх і на телебаченні, а також надає можливості навчання та розвитку для виховання наступного покоління талантів. Ця особлива співпраця з DCM об’єднує цю роботу та запрошує глядачів заглянути за знамениту маску, щоб побачити безліч різноманітних кар’єр у кіноіндустрії, а також величезну кількість талантів та досвіду, що стоять за кожним BAFTA. Ми дуже вдячні Big Zuu за його підтримку та сподіваємося, що цей святковий заклик до дії спонукає кіноглядачів вивчити навчальні ресурси, які може запропонувати BAFTA, та надихне деяких потенційних переможців BAFTA».