Tinder відкрив поп-ап магазин, де можна підібрати ідеальну закуску
26 Вер 2022, 10:45

Tinder відкрив поп-ап магазин, де можна підібрати ідеальну закуску

Для тих, хто втомився шукати кохання в мережі, Tinder переніс свій бренд у реальний світ.

Натхненний класичною мережею міні-магазинів Family Mart, SwipeMart надав користувачам програми Tinder доступ до безкоштовних сувенірів у магазині для дорослих.

Магазин називається SwipeMart і розташований на Центральній вулиці в Сібуя. Там можна придбати такі закуски, як чіпси Super Like, лапшу швидкого приготування Boost і навіть версію знаменитої смаженої курки FamiChiki від Tinder під назвою Tinder Chiki.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Також в наявності метчі-одяг.

Замість того, щоб просто купувати і йти, була встановлена ​​фотобудка, де можна зробити знімки для свого профілю. Потім, якщо зроблене зображення не сподобалося,можна провести пальцем праворуч, щоб розпочати все спочатку.

Крім цих всіх речей, Tinder запропонував у своєму магазині безкоштовні живі виступи японських виконавців, таких як Elle Terese, CYK, Vick і Shimamo, щоб розігріти обстановку.

На жаль, поп-ап івент закінчився до того, як Японія змогла повністю відкрити свої кордони.

Розкажіть друзям про новину