Tinder відкрив поп-ап магазин, де можна підібрати ідеальну закуску
26 Вер 2022, 10:45

Tinder відкрив поп-ап магазин, де можна підібрати ідеальну закуску

Для тих, хто втомився шукати кохання в мережі, Tinder переніс свій бренд у реальний світ.

Натхненний класичною мережею міні-магазинів Family Mart, SwipeMart надав користувачам програми Tinder доступ до безкоштовних сувенірів у магазині для дорослих.

Магазин називається SwipeMart і розташований на Центральній вулиці в Сібуя. Там можна придбати такі закуски, як чіпси Super Like, лапшу швидкого приготування Boost і навіть версію знаменитої смаженої курки FamiChiki від Tinder під назвою Tinder Chiki.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Також в наявності метчі-одяг.

Замість того, щоб просто купувати і йти, була встановлена ​​фотобудка, де можна зробити знімки для свого профілю. Потім, якщо зроблене зображення не сподобалося,можна провести пальцем праворуч, щоб розпочати все спочатку.

Крім цих всіх речей, Tinder запропонував у своєму магазині безкоштовні живі виступи японських виконавців, таких як Elle Terese, CYK, Vick і Shimamo, щоб розігріти обстановку.

На жаль, поп-ап івент закінчився до того, як Японія змогла повністю відкрити свої кордони.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео