Time повністю відмовиться від пейволу з 1 червня, повідомила генеральний директор Джессіка Сіблі в інтерв’ю Axios.
Компанія, якій у березні виповнилося 100 років, мала певну форму платної платформи з 2011 року.
Сіблі сказала, що цей крок є як бізнесовим, так і редакційним рішенням.
«Можливість охопити більшу аудиторію в усьому світі, молодшу і різноманітну, дуже важлива для Сема і для мене», – зазначила вона, маючи на увазі новопризначеного головного редактора Time Сема Джейкобса. Джейкобс є наймолодшим головним редактором в історії Time.
Time планує виробляти більше рекламного діджитал контенту, який буде розміщений на сайті, в мобільному додатку і в соціальних мережах.
За словами Сіблі, компанія продовжуватиме висвітлювати ті ж самі типи тем, а також зосередиться на кількох ключових напрямках, таких як клімат і сталий розвиток, охорона здоров’я і політика.
Наразі Time має 1,3 мільйона підписників на друковану версію та 250 000 підписників на діджитал версію.
Компанія, як і раніше, стягуватиме плату за друкований продукт і пропонуватиме платну цифрову версію журналу через роздрібних продавців (таких як Amazon Kindle і Apple News) і через App Store від Apple.
Платні підписники веб-сайту будуть негайно повідомлені про зміни, а їхні передплати закінчаться, коли 1 червня буде знято оплату.
«Я не думаю, що ми будемо самотніми, і за нами не підуть інші, які шукатимуть нові бізнес-моделі, що підходять для їхнього бізнесу, для їхньої аудиторії, а також для того, як потенційні споживачі, нові та існуючі, і всі інші, зможуть отримати доступ до цього контенту», – сказала пані Сіблі.