Тетяна Паценко, Аптека АНЦ: «Для успішної маркетинг-кампанії потрібна поетапна деталізована реалізація»
01 Бер 2024, 10:27

Тетяна Паценко, Аптека АНЦ: «Для успішної маркетинг-кампанії потрібна поетапна деталізована реалізація»

У лютому на щорічній конференції з трейд-маркетингу Big Trade-Marketing Show-2024: NEW REALITY — NEW POSSIBILITIES на одному бізнес-майданчику зустрілися понад 400 учасників, щоби разом обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу, скласти план з удосконалення роботи відділів маркетингу, перейняти успішний досвід колег. У рамках заходу відбулося відзначення кращих мерчандайзингових команд.

Премію Big Trade-Marketing Award отримала команда маркетингу «АНЦ» на чолі з Тетяною Паценко, маркетинг-директором мережі аптек «АНЦ». Саме трейд-маркетингова всеукраїнська акція «Об’єднані турботою», яку провела мережа аптек «АНЦ» впродовж 2023 року, виграла одну з номінацій та отримала визнання, як «Найпопулярніша Trade-маркетингова кампанія в соціальних мережах».

Це був наш спосіб показати єдність та підтримку кожної частини нашої країни.
Тетяна Паценко
маркетинг-директорка мережі аптек «АНЦ»

Яка основна ідея була покладена в акцію «Об’єднані турботою»? Як відбувався процес реалізації, які етапи?

Працюючи над концептом, ми прагнули додати емоційну складову, яка залучить нашу аудиторію до спілкування. Ми хотіли мінімізувати тему війни у комунікаціях та поставити акцент на цінностях, що викликають позитивні емоції та посилюють віру в щасливе майбутнє, так виник концепт — «Об’єднані турботою».

Ідея «Об’єднані турботою» транслює в собі широкий сенс. З одного боку — надзвичайне об’єднання українців, яке сталось під час війни, з іншого боку — головний меседж нашого бренду «АНЦ» — турбота. Головною метою було створити мапу України зі зібраних стікерів, що друкувались у журналі Всеукраїнської акції. Це був наш спосіб показати єдність та підтримку кожної частини нашої країни.

Процес реалізації включав розробку концепції, оновлення комунікаційної та візуальної стратегій. Все це спочатку опрацьовували на воркшопах з командою. Далі ми почали спільну роботу з креативною агенцією «Дістрікт», які є нашими партнерами ще з часів ребрендингу. Після того, як була побудована екосистема проєкту ми зробили колаборацію з провідними фармвиробниками.

Ми були вражені, наскільки ця ідея відгукнулась аудиторії. Протягом року ми отримували регулярні коментарі про те, що людям подобається, як наш бренд виглядає та як спілкується.
Тетяна Паценко
маркетинг-директорка мережі аптек «АНЦ»

Яка була взаємодія зі споживачем, чи враховували фідбеки? Як можна оцінити реакцію на акцію «Об’єднані турботою»? Якими були позитивні відгуки та які відгуки особливо вразили?

Взаємодія була не тільки через соціальні мережі, а й офлайн. Так, звичайно ми враховували побажання. Адже протягом року в рамках проєкту «Об’єднані турботою» проводився конкурс стікеротворця, де наші клієнти давали свої ідеї зі створення стікерів у акційному журналі. Переможець місяця отримував подарунок від АНЦ — індивідуальний чохол на смартфон зі своїм стікером.

Ми були вражені, наскільки ця ідея відгукнулась в аудиторії. Протягом року ми отримували регулярні коментарі про те, що людям подобається, як наш бренд виглядає та як спілкується. Деякі дуже переймались, коли пропускали випуск або не знаходили його в аптеці, і тоді ми просто надсилали їм журнали особисто. Наприкінці року ми отримали понад 200 повідомлень у директ із зібраними мапами України і, звичайно, ми не залишили без подарунків тих, хто так щиро підтримав нас. У нашому випадку атрибути оновленої кампанії взаємодіяли з нашою аудиторією, створюючи неперевершений зв’язок.

Цей кейс — є ще одним доказом того, що для успішної маркетингової кампанії потрібна не лише велика ідея, але й поетапна деталізована реалізація.
Тетяна Паценко
маркетинг-директорка мережі аптек «АНЦ»

Чим важливе отримання премії BIG Trade-Marketing Awards2024? Які основні фактори допомогли отримати перемогу в номінації «Найпопулярніша Trade-маркетингова компанія в соціальних мережах», на вашу думку?

Ця нагорода підтверджує, що наша робота у розробці та реалізації стратегій, спрямованих на зростання продажів і підвищення конкурентоспроможності нашої компанії, є успішними. Отримання цієї нагороди є визнанням нашої команди, і для мене це найважливіший фактор.

Цей кейс — є ще одним доказом того, що для успішної маркетингової кампанії потрібна не лише велика ідея, але й поетапна деталізована реалізація. Основні фактори по класиці — це планування, контроль та реалізація, але насправді не менш важливим у випадку проєкту «Об’єднані турботою» — креативність команди проєкту та зворотний зв’язок від наших клієнтів, який був для нас ключовим у реалізації кампанії.

Як загалом вплинула акція на бізнес мережі аптек «АНЦ»? Які плани має відділ маркетингу на чолі з вами на майбутнє щодо подібних маркетингових акцій або проєктів?

Ми спостерігаємо приріст продажів акційних товарів в середньому 40-50% у порівнянні з попереднім періодом. Крім того, не зважаючи на складну демографічну ситуацію і дефіцит нових клієнтів, який відчуває зараз, мабуть, кожен бізнес, за підсумками 2023 року, маємо збільшення кількості нових клієнтів та підвищення рівня лояльності.

Наші плани — реалізація нової кампанії у 2024 році, що передбачає переосмислення інструментів та концепції. Будемо розвивати інтегровані маркетингові кампанії, які поєднують онлайн та офлайн. Продовжимо партнерство з іншими компаніями та брендами для спільних акцій та промокампаній, що дозволить розширити аудиторію та залучити нових клієнтів.

Розкажіть друзям про новину