ТЕТ зробив редизайн ефіру: тепер канал ще більш патріотичний.
Телеканал ТЕТ оновив свою графіку: глядачі вже бачать нові елементи та колір в ефірі.
Відтепер дизайн телеканалу підкреслив свою любов до України, змінивши головний колір на жовтий — колір сонця, добра та безмежних ланів.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
Перед нами стояло завдання зробити так, щоб нова графіка не відвертала увагу від основних проявів: важливих ефірних проєктів з зірками ТЕТ та народними героями, які заряджають глядачів оптимізмом і бойовим настроєм та водночас мала органічний вигляд з розважальним контентом і була доречна в матеріалах патріотичного характеру. Також необхідно було підлаштувати навігацію під зміни в промо, щоб вона виконувала свої основні функції: інформативну та візуальну.
Антон Корольов
артдиректор телеканалу ТЕТ
Змін зазнали шрифт, колір, основні елементи ефіру та звукове оформлення. Візуально ТЕТ став трохи дорослішим.
«Особливістю нового шрифту стали інтегровані кола нашого логотипу у виносні елементи літер І та Ї. Колір, як каже керівник відділів промо та дизайну Олександр Кулаков, став сонячним. Також змінилася динаміка навігації та звукове оформлення. Решту дивіться в ефірі!», — розповів артдиректор телеканалу.
Логотип ТЕТ не змінив своєї форми, але забарвився тепло-жовтим. Крім того, другим слоганом телеканалу стала фраза: «Світло завжди перемагає морок!».
Нам було важливо донести нашим глядачам, що ми з ними на боці світла. А світло завжди перемагає морок!