Tesco прибрав логотип зі своїх пакетів, замінивши його на емоційні повідомлення
04 Лют 2025, 13:03

Tesco прибрав логотип зі своїх пакетів, замінивши його на емоційні повідомлення

Британська мережа супермаркетів Tesco тимчасово прибирає свій логотип зі своїх пакетів, щоб відзначити запуск рекламної кампанії «It’s not a little thing. It’s everything».

На лимитированной серии пакетов, которые появятся в магазинах ритейлера с этой недели, логотип Tesco будет заменен другими словами из пяти букв, среди которых «Treat», «Party», «Share», «Laugh» и «Love».

Пакети з’явилися у новій телевізійній кампанії про продукти харчування та на великих білбордах, що підкреслюють важливість їжі у повсякденному житті споживачів.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Нова реклама підкреслює емоційний вплив їжі та завершує кампанію «Food Love Stories», яка тривала сім років.

Розкажіть друзям про новину