Tesco прибрав логотип зі своїх пакетів, замінивши його на емоційні повідомлення
04 Лют 2025, 13:03

Tesco прибрав логотип зі своїх пакетів, замінивши його на емоційні повідомлення

Британська мережа супермаркетів Tesco тимчасово прибирає свій логотип зі своїх пакетів, щоб відзначити запуск рекламної кампанії «It’s not a little thing. It’s everything».

На лимитированной серии пакетов, которые появятся в магазинах ритейлера с этой недели, логотип Tesco будет заменен другими словами из пяти букв, среди которых «Treat», «Party», «Share», «Laugh» и «Love».

Пакети з’явилися у новій телевізійній кампанії про продукти харчування та на великих білбордах, що підкреслюють важливість їжі у повсякденному житті споживачів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Нова реклама підкреслює емоційний вплив їжі та завершує кампанію «Food Love Stories», яка тривала сім років.

Розкажіть друзям про новину