Тепер карантин має власну айдентику
16 Сер 2022, 15:27

Тепер карантин має власну айдентику

Невідомо, на якому колі нас знімуть з цього шаленого атракціону. Однак, немає сумніву, що карантин уже став візитною карткою нашого покоління, а тому заслуговує на повноцінну айдентику.

Дизайн-агенція ZOND персоніфікувала основну подію, що відбулася в житті суспільства за останні два роки, та вивела образ карантину на візуальний рівень.

Наш дизайн — це, в першу чергу, пам‘ятка про вразливість людського виду. Істота, що будує ракети й модифікує ДНК, вмить може перетворитися на заручника власної оселі та бути ліквідованою невидимим ворогом. Однак ми не втрачаємо віри й прагнемо дарувати надію іншим.
Олександр Крутих
засновник компанії

Провідними мотивами в логотипі виступають адаптивність, прогресивність і заклик до єднання.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Використання QR-коду є відповіддю на тенденції 2022-го року. Основна його перевага — легке розпізнавання сканувальним обладнанням. Українці досить швидко пристосувались і впровадили його в повсякденне життя. Актуальність QR-коду росте, а з ним і актуальність логотипу.

Літери зі слова «quarantine» (в перекладі з англійської — «карантин») хаотично вписуються в блоки й проводять пряму асоціацію з вікнами багатоповерхівок, за якими — ізольовані один від одного мешканці. Однак, окрім «quarantine», ми помічаємо й «one» (у перекладі з англійської — «один»). Нижній рядок — заклик до єднання й підтримки один одного: «Боротися на відстані, але разом».

Агенції вдалося створити знак, який можна уявити як частину предметів повсякденного вжитку, так і елементом унікальних архітектурних композицій. Відтінки, що взяті за основу: чорний, білий і червоний. «Необхідно було обрати кольорову схему, яка б повністю передавала всю серйозність ситуації, водночас не була занадто страшною й безнадійною», — зазначила головна дизайнерка агенції ZOND Надія Поліщук.

«Цифровий карантин» порушує питання свободи людини, але не закликає до висновків і не має односторонньої позиції. Він лише констатує факти й фіксує події 21-го століття. 

Розкажіть друзям про новину