Тепер карантин має власну айдентику
16 Сер 2022, 15:27

Тепер карантин має власну айдентику

Невідомо, на якому колі нас знімуть з цього шаленого атракціону. Однак, немає сумніву, що карантин уже став візитною карткою нашого покоління, а тому заслуговує на повноцінну айдентику.

Дизайн-агенція ZOND персоніфікувала основну подію, що відбулася в житті суспільства за останні два роки, та вивела образ карантину на візуальний рівень.

Наш дизайн — це, в першу чергу, пам‘ятка про вразливість людського виду. Істота, що будує ракети й модифікує ДНК, вмить може перетворитися на заручника власної оселі та бути ліквідованою невидимим ворогом. Однак ми не втрачаємо віри й прагнемо дарувати надію іншим.
Олександр Крутих
засновник компанії

Провідними мотивами в логотипі виступають адаптивність, прогресивність і заклик до єднання.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Використання QR-коду є відповіддю на тенденції 2022-го року. Основна його перевага — легке розпізнавання сканувальним обладнанням. Українці досить швидко пристосувались і впровадили його в повсякденне життя. Актуальність QR-коду росте, а з ним і актуальність логотипу.

Літери зі слова «quarantine» (в перекладі з англійської — «карантин») хаотично вписуються в блоки й проводять пряму асоціацію з вікнами багатоповерхівок, за якими — ізольовані один від одного мешканці. Однак, окрім «quarantine», ми помічаємо й «one» (у перекладі з англійської — «один»). Нижній рядок — заклик до єднання й підтримки один одного: «Боротися на відстані, але разом».

Агенції вдалося створити знак, який можна уявити як частину предметів повсякденного вжитку, так і елементом унікальних архітектурних композицій. Відтінки, що взяті за основу: чорний, білий і червоний. «Необхідно було обрати кольорову схему, яка б повністю передавала всю серйозність ситуації, водночас не була занадто страшною й безнадійною», — зазначила головна дизайнерка агенції ZOND Надія Поліщук.

«Цифровий карантин» порушує питання свободи людини, але не закликає до висновків і не має односторонньої позиції. Він лише констатує факти й фіксує події 21-го століття. 

Розкажіть друзям про новину