Невідомо, на якому колі нас знімуть з цього шаленого атракціону. Однак, немає сумніву, що карантин уже став візитною карткою нашого покоління, а тому заслуговує на повноцінну айдентику.
Дизайн-агенція ZOND персоніфікувала основну подію, що відбулася в житті суспільства за останні два роки, та вивела образ карантину на візуальний рівень.
Провідними мотивами в логотипі виступають адаптивність, прогресивність і заклик до єднання.
Використання QR-коду є відповіддю на тенденції 2022-го року. Основна його перевага — легке розпізнавання сканувальним обладнанням. Українці досить швидко пристосувались і впровадили його в повсякденне життя. Актуальність QR-коду росте, а з ним і актуальність логотипу.
Літери зі слова «quarantine» (в перекладі з англійської — «карантин») хаотично вписуються в блоки й проводять пряму асоціацію з вікнами багатоповерхівок, за якими — ізольовані один від одного мешканці. Однак, окрім «quarantine», ми помічаємо й «one» (у перекладі з англійської — «один»). Нижній рядок — заклик до єднання й підтримки один одного: «Боротися на відстані, але разом».
Агенції вдалося створити знак, який можна уявити як частину предметів повсякденного вжитку, так і елементом унікальних архітектурних композицій. Відтінки, що взяті за основу: чорний, білий і червоний. «Необхідно було обрати кольорову схему, яка б повністю передавала всю серйозність ситуації, водночас не була занадто страшною й безнадійною», — зазначила головна дизайнерка агенції ZOND Надія Поліщук.
«Цифровий карантин» порушує питання свободи людини, але не закликає до висновків і не має односторонньої позиції. Він лише констатує факти й фіксує події 21-го століття.