Хмельницький окружний адміністративний суд визнав фізичну особу-підприємця винним у порушенні законодавства про рекламу й наклав штраф у розмірі 1700 гривень.
У квітні 2022 року адвокатка, координаторка лінії правової допомоги «ЮрФем: підтримка» Марта Змисла натрапила на рекламу календаря «Українська дружина» в Інтернеті, яка мала ознаки дискримінаційної.
У соцмережі були розповсюджені на продаж листівки, наклейки та календарі із зображенням оголених жінок у відкрито-агресивних та принизливих образах сексуального характеру.
За словами адвокатки, ідеєю рекламної продукції було доведення до відома військовослужбовців того, що поки вони захищають Україну від ворога, їх удома чекають привабливі й оголені жінки, які до того ж ще є чудовими домогосподинями.
Марта підготувала скаргу до Державної служби України з питань безпеки харчових продуктів щодо порушення законодавства про рекламу. За результатами розгляду скарги провели експертизу рекламної продукції, яка встановила її дискримінаційність.
Надалі Держпродспоживслужба склала протокол про порушення законодавства про рекламу на фізичну особу-підприємця та скерувала його до суду. Зрештою суд постановив оштрафувати його.