У цьому святковому сезоні Coca-Cola продовжила поширювати свій етос «справжньої магії» та людських стосунків, випустивши нову антологію короткометражних фільмів «The Santa Stories».
Фільми нагадали про Санту, який є в кожній людині, і по-новому переосмислили уявлення про нього.
Фільм «The Note» з ірландським актором Колмом Міні розповів, як святкова доброзичливість головного героя відновилась завдяки таємничому посланню в пляшці.
У фільмі «Ho Ho Heist» знялися оскароносна акторка Октавія Спенсер та лауреат премії Гільдії кіноакторів Скут МакНейрі — це трилер про пограбування, у якому Санта потрапив до в’язниці.
«The Santa Stories» є частиною ширшої різдвяної маркетингової кампанії бренду «The World Needs More Santas», яка ілюструє, як магія примножується, коли люди приймають свого «внутрішнього Санту» — дух доброти, щедрості та доброзичливості.
«Історії мають суперсилу зворушувати людей та надихати на зміни, — каже Іслам Ель-Дессукі, глобальний керівник відділу креативної стратегії та контенту компанії Coca-Cola. — Цими фільмами ми хотіли поглибити сторітелінг Coca-Cola за допомогою автентичних наративів, які ми не досліджували раніше. Санта настільки пов’язаний з історією Coca-Cola, що ми побачили чудову можливість дослідити інший творчий вимір того, що він уособлює».
Фільми доступні на Youtube та Amazon Prime.