Coca-Cola уявила місто із сотнями Санта-Клаусів у різдвяному ролику
03 Лис 2023, 16:57

Coca-Cola уявила місто із сотнями Санта-Клаусів у різдвяному ролику

Coca-Cola презентувала свою довгоочікувану святкову кампанію «The World Needs More Santas», яка фокусується на доброті, а не на продукті.

Цьогорічна різдвяна кампанія Coca-Cola, що стартує у Великій Британії 17 листопада, прославляє дух Санта-Клауса, який живе в кожному.

Ролик зобразив місто, вулицями якого ходять сотні Санта-Клаусів, які допомагають і підтримують інших, щоб довести, що світ сповнений доброти. Те, що глядачі могли побачити, є образом внутрішнього Санти людей, коли вони здійснювали добрі вчинки.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Образ Санта-Клауса слугує символом доброти, щедрості та доброзичливості, незалежно від того, чи йдеться про допомогу сусідові, чи про те, щоб поділитися останньою кока-колою, чи простягнути руку допомоги незнайомцю, який її потребує.

«Кампанія «The World Needs More Santas» ґрунтується на ідеї, що завдяки добрим вчинкам кожен може розбудити свого внутрішнього Санту. Доброта є однією з ключових цінностей бренду», — сказав Іслам Ель-Дессукі, глобальний керівник з креативу, стратегії та контенту Coca-Cola.

Coca-Cola вже давно асоціюється з образом Санта-Клауса, який вперше з’явився у різдвяній рекламі в 1920-х роках.

Розкажіть друзям про новину