03 Лис 2023, 16:57

Coca-Cola уявила місто із сотнями Санта-Клаусів у різдвяному ролику

Coca-Cola презентувала свою довгоочікувану святкову кампанію «The World Needs More Santas», яка фокусується на доброті, а не на продукті.

Цьогорічна різдвяна кампанія Coca-Cola, що стартує у Великій Британії 17 листопада, прославляє дух Санта-Клауса, який живе в кожному.

Ролик зобразив місто, вулицями якого ходять сотні Санта-Клаусів, які допомагають і підтримують інших, щоб довести, що світ сповнений доброти. Те, що глядачі могли побачити, є образом внутрішнього Санти людей, коли вони здійснювали добрі вчинки.

Образ Санта-Клауса слугує символом доброти, щедрості та доброзичливості, незалежно від того, чи йдеться про допомогу сусідові, чи про те, щоб поділитися останньою кока-колою, чи простягнути руку допомоги незнайомцю, який її потребує.

«Кампанія «The World Needs More Santas» ґрунтується на ідеї, що завдяки добрим вчинкам кожен може розбудити свого внутрішнього Санту. Доброта є однією з ключових цінностей бренду», — сказав Іслам Ель-Дессукі, глобальний керівник з креативу, стратегії та контенту Coca-Cola.

Coca-Cola вже давно асоціюється з образом Санта-Клауса, який вперше з’явився у різдвяній рекламі в 1920-х роках.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео