«Синій екран смерті» — це майже павловська концепція: коли йдеться про диджитал-продукти, це візуальний образ, на який ми запрограмовані реагувати, і негайний сигнал про те, що щось не так із системою.
Що зробило його ідеальною основою для нової реклами платформи обміну криптовалют Coinbase «The System Has Been Updated». Створений незалежним агентством Isle of Any, ролик переосмислює цей сумнозвісний екран смерті як символ позитивних змін у фінансовому світі, втілений у життя завдяки яскравій, натхненій кодом анімації.
«Криптовалюта фундаментально оновлює фінансову систему, — каже Тобі Треєр-Еванс, співзасновник Isle of Any. — Тож нам здалося, що це цікаве місце для початку кампанії, як ідея для фільму, так і спосіб пограти з глядачем і передати повідомлення. Коли ви бачите це по телевізору, у контексті іншої реклами, це навмисно захоплює… і синій колір, як колір бренду Coinbase, — це лише одне з цих чудових поєднань».
Від початку до кінця виробничого процесу кожен елемент створювався з використанням справжнього коду.
«Ми використовували поєднання кількох технік анімації одночасно, щоб створити щось справді унікальне — анімацію персонажів, плавні моделі, які грали з окремими елементами коду — все це поєднувалося, щоб створити код, який оживає, і ніби ви перебуваєте всередині оновлення».