Бренд безнікотинових ароматерапевтичних вейпів Ripple+ представив нову кампанію, яка покликана привернути увагу до шкідливого впливу нелегальних вейпів.
За оцінками Королівського управління торгових стандартів, до третини вейпів, що продаються у Великій Британії, не відповідають нормам безпеки та містять небезпечні інгредієнти, такі як свинець.
У рамках маркетингової кампанії креативне агентство Publicis London створило «кулю, що дихає», виготовлену з 56,8 мікрограмів свинцю — стільки ж міститься в одному нелегальному вейпі.
Процес створення пристрою був показаний у ролику. Він також привертає увагу до шкідливих властивостей вейпів, використовуючи кулю, щоб передати їхній «фатальний вплив».
Ноель Бантінг, головний креативний директор Publicis London, сказав: «Люди вже давно обговорюють токсичні інгредієнти, що містяться у вейпах, проте необхідно більше інформувати про небезпеку нелегальних варіантів. Символізм створення справжньої кулі — об’єкта, що є синонімом смерті та небезпеки — повністю з матеріалів, що містяться у вейпах, створює суворе та доречне нагадування. Це спрощує проблему, відволікаючи увагу від яскравих кольорів та фруктових ароматів, щоб показати реальний ризик».