16 Лип 2024, 12:37

Свіжість Orbit в оновленому дизайні з улюбленими смаками

Orbit проводить ребрендинг, зберігаючи улюблені смаки жувальної гумки для численних шанувальників. Бренд представляє новий стильний дизайн паковання та запускає масштабну медіакампанію «Смакуй свіжість».

Категорія жувальної гумки продовжує користуватися незмінною популярністю в Україні. Споживачі цінують не лише ефект свіжості, але й те, що жування гумки допомагає зосередитися та зняти напругу під час навчання, роботи або інших завдань, що потребують концентрації.

Orbit залишається одним із найулюбленіших брендів жувальної гумки серед українців. Щоб відповідати актуальним трендам та уподобанням споживачів, Orbit оновлює дизайн паковання, роблячи його більш стильним та привабливим. Покращений дизайн українці зможуть побачити не тільки на полицях магазинів, а й на великих екранах. Адже бренд запускає нову медіакампанію під назвою «Смакуй свіжість».

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Так, Orbit стає першим брендом жувальної гумки, який з 2022 року повертається на телебачення. Кампанія «Смакуй свіжість» підкреслює оновлений вигляд Orbit, водночас зберігаючи улюблені смаки для мільйонів споживачів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео