Хоча флагманський серіал «Ходячі мерці» від AMC Networks, можливо, і вийшов в ефір минулого року, зомбі-всесвіт ще не закінчився, і на черзі кілька спін-оффів.
Прем’єра одного з них, «Ходячі мерці: Мертве місто», відбулася 18 червня, і канал AMC посилено рекламує його в реальному світі, щоб залучити старих і нових шанувальників до вигаданого всесвіту.
Оскільки «Ходячі мерці: Мертве місто» знімається в Нью-Йорку, «Ходячі мерці» та AMC Networks цього тижня співпрацювали з відомими нью-йоркськими закладами, щоб прорекламувати майбутній спін-офф.
Промо-акції стартували в центрі міста біля кавового візка з тематикою «Мертвого міста» з кавовим гівеевеєм для відвідувачів, у якому кава подавалася у термопоясах з дизайном New Yorker.
Крім того, в магазині H&H Bagels на Верхньому Вест-Сайді перші 200 покупців отримали безкоштовний бублик, який подавався лише протягом обмеженого часу. До 18 червня шанувальники шоу можуть придбати сендвіч у всіх трьох локаціях.
У Joe’s Pizza на Таймс-сквер перші 200 шанувальників отримали два безкоштовних шматочки піци та сувенірну продукцію, а також аналогічну пропозицію в нью-йоркському Hot Dog King Cart в UES.
А коли Лорен Коен та Джеффрі Дін Морган повернулися до своїх героїв Меггі та Негана у новому серіалі, вони з’явилися в Katz’s Deli.
У культовому місці фанати отримали сендвічі, салат і сувенірну продукцію. Декілька зірок шоу були помічені за поїданням нью-йоркського делікатесу. А поява Коен і Моргана викликала здивування і захоплення серед покупців і туристів.
Представники AMC розповіли, що двома найбільш залученими місцями були Joe’s і Katz’s Deli, і що фанати почали шикуватися в чергу рано вранці до відкриття о 15:00.