Різдвяна кампанія бренду спортивного одягу JD Sports відзначила 25-річчя культової сумки JD, яка стала символом британської молодіжної культури.
Кампанія оспівала спортивну сумку як незмінний символ британської молодіжної культури: чи то сумка для взуття, чи то сумка для платівок, чи то шкільний портфель — жовта сумка вже чверть століття залишається головним атрибутом молоді.
У ролику під назвою «The Bag for Life», показано, як різні люди використовують і носять цю сумку, відзначаючи роль, яку вона продовжує відігравати в молодіжній культурі і сьогодні. Героями відео стали відомі особистості зі сфери спорту, розваг, музики та культури та звичайна молодь з вулиць, щоб розширити можливості та надихнути наступне покоління.
Кампанія була створена агенцією Uncommon London, а саундтреком ролика стала композиція «Sweet Harmony» від британського дуету Liquid.
«Сумка JD була центральною частиною британської молодіжної культури протягом багатьох років, — говорить Бенні Еверітт, виконавчий креативний директор Uncommon. — Ми хотіли створити кампанію, яка б підкреслила її актуальність сьогодні як ніколи, використовуючи сумку як точку зв’язку між брендом та його аудиторією та автентичні моменти, талант і тактику зйомок на вулиці, щоб донести цей меседж протягом святкового сезону».
Кампанія охоплює VOD, кінотеатри, ритейл, зовнішню рекламу, мурали, соціальну рекламу та онлайн у Великобританії, Австралії, Канаді, Південно-Східній Азії та Європі.
Окрім цього, бренд проявив креативність, «одягнувши» Біг-Бен у куртку The North Face.
@jdofficial Have I just seen Big Ben wearing a Northy? #JDSports #JD #TheNorthFace #London #Streetwear #TNF #FYP ♬ original sound – JD Sports