Subway викликала IKEA на битву м’ясних кульок
02 Тра 2025, 17:00

Subway викликала IKEA на битву м’ясних кульок

Цього тижня на Оксфорд-стріт у Лондоні відкрився новий флагманський магазин IKEA — хоча мережа фаст-фуду Subway не дозволила своєму новому сусідові вкрасти увагу без зухвалого виклику.

Щоб перехопити ажіотаж, Subway ініціювала «битву м’ясних кульок» у день відкриття IKEA за допомогою партизанської PR-кампанії та соціальної активації, щоб нагадати громадськості, хто має «найбільші мітболи на Оксфорд-стріт».

Агенція Fabric підхопила цю ідею, створивши жартівливі купони на безкоштовні сендвічі Meatbäll Marinara, які роздавали охочим до товарів для дому покупцям, що прийшли до ІКЕА. Ваучери, натхнені IKEA, та вивіски ресторанів грайливо висміювали культуру розбірних меблів з інструкціями, що демонструють, як влаштований Meatbäll Marinara, розроблений у безпомилковому стилі шведського меблевого гіганта.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розроблена агентством Saatchi & Saatchi у відповідь на новину про відкриття IKEA, активація була втілена в життя агентством соціальних мереж Fabric та PR-агенцією Taylor Herring.

Розкажіть друзям про новину