Стрес на роботі може проникнути у всі аспекти життя людини, заважаючи насолоджуватися часом поза офісом. У своїй першій великій рекламній кампанії з моменту виходу на біржу в 2020 році платформа для управління проектами в командах Asana та її провідний креативний партнер Omelet зобразили тривогу як монстрів, які вторглися в особисте життя.
Рекламний ролик «Tame Your Work Worries» зображує декілька випадків із людьми, які страждають від стресу. Наприклад, жінка намагається розслабитися з коктейлем у барі, І до неї підбігає маленький червоний монстр із ноутбуком та кричить: «Робоча електронна пошта! Робочі листи!».
Голос за кадром пояснює: «Ми дозволяємо нашим турботам про роботу розгулятися і керувати нашим життям» та «коли справи на роботі виходять з-під контролю, ваша команда може повернути контроль за допомогою Asana».
«У якийсь момент у всіх нас були робочі турботи, ті тривоги з приводу роботи, які відволікають нас від сімейної вечері, повноцінного нічного сну або навіть відпустки, на яку ми з нетерпінням чекали місяцями», — говорить директор з глобального маркетингу бренду Asana Мета Мейнарда. «Вони схожі на недільних страшилок, але з’являються частіше ніж один раз на тиждень. Ми хочемо, щоб усі знали, що так не повинно бути».
«Asana допомагає командам будь-якого розміру впоратися зі своїми робочими турботами і, нарешті, відчути контроль над роботою. Це означає, що потрібно знати, хто і що робить, і ще більше спростити організованість та спільну роботу. Ми раді інвестувати у створення бренду Asana, щоб залучити наших майбутніх клієнтів і показати, що маркетинг B-to-B може бути таким самим актуальним, відмітним і стратегічним, як і B-to-C».