Stella Artois закликав людей знову насолоджуватись їжею разом
21 Бер 2023, 10:08

Stella Artois закликав людей знову насолоджуватись їжею разом

У рамках нової кампанії бренду Stella Artois, що належить Anheuser-Busch, прагне стати пивом, яке знову змусить людей їсти разом після довгого сезону самотності.

Останній рекламний ролик бренду «Table drop» використовує магічний реалізм, щоб підкреслити насолоду їжею та зв’язок з близькими.

«Table drop» є центральною частиною найбільшої кампанії Stella за більш ніж п’ять років. Щоб ще більше зміцнити зв’язок між Stella Artois та повсякденними кулінарними заходами, бренд співпрацює з сайтом оглядів їжі Yelp, а також із додатками для доставки Uber Eats та Instacart.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Він також заснований на існуючій платформі бренду Stella «Make time for the life Artois», яка покликана служити нагадуванням усім про необхідність цінувати моменти, проведені разом.

«Одна з тенденцій, які ми спостерігали в США, полягала в тому, що споживачі все більше їдять наодинці, особливо під час обіду. Це трохи сумно, коли думаєш про це», — каже Марсела Гарсія, віце-президент Stella Artois. «Ми займаємося налагодженням зв’язків, і за допомогою цієї кампанії ми запрошуємо споживачів створювати справжні зв’язки за обіднім столом».

«Його склад також помітно різноманітний, щоб допомогти бренду досягти свого нового цільового споживача: мультикультурних людей на міських ринках», — каже Гарсія. «Афроамериканська, латиноамериканська та азіатська культури сьогодні визначають тенденції у нашому світі, тому за допомогою цієї кампанії ми хочемо показати репрезентацію — не банально, а стильно та весело».

Розкажіть друзям про новину