Starbucks та Hello Kitty представили спільну колекцію мерчу та напоїв
06 Вер 2024, 16:03

Starbucks та Hello Kitty представили спільну колекцію мерчу та напоїв

Starbucks і Sanrio об’єдналися, щоб відсвяткувати 50-річчя Hello Kitty, пропонуючи ексклюзивну лімітовану серію товарів і напоїв на основі яблук на 13 ринках Азіатсько-Тихоокеанського регіону.

Ексклюзивна колекція, яка буде представлена ​​10 вересня, включає сім предметів посуду для напоїв, шість лайфстайл-аксесуарів та напоїв з яблуком в стилі Hello Kitty.

Колекція відображає суть дружби, наповнену червоно-зеленими кольорами Hello Kitty і Starbucks і до неї увійшли керамічні чашки, пляшки для води, стакани з нержавіючої сталі, фартух, брелок для телефону та шнурок, щоб додати шарму Hello Kitty до повсякденних речей.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У рамках партнерства Starbucks також випускає два нові напої, натхненні затишним світом Hello Kitty — Apple Pie Cream Frappuccino і Red Apple Frozen Tea.

Вперше в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні Starbucks також представить чотири коробки з сюрпризами, доступні виключно в Малайзії, Сінгапурі та Тайвані. Вони містять крихітні кліпси для чашок у вигляді Hello Kitty та її маленького плюшевого друга-ведмедика Tiny Chum.

Розкажіть друзям про новину