Starbucks та Hello Kitty представили спільну колекцію мерчу та напоїв
06 Вер 2024, 16:03

Starbucks та Hello Kitty представили спільну колекцію мерчу та напоїв

Starbucks і Sanrio об’єдналися, щоб відсвяткувати 50-річчя Hello Kitty, пропонуючи ексклюзивну лімітовану серію товарів і напоїв на основі яблук на 13 ринках Азіатсько-Тихоокеанського регіону.

Ексклюзивна колекція, яка буде представлена ​​10 вересня, включає сім предметів посуду для напоїв, шість лайфстайл-аксесуарів та напоїв з яблуком в стилі Hello Kitty.

Колекція відображає суть дружби, наповнену червоно-зеленими кольорами Hello Kitty і Starbucks і до неї увійшли керамічні чашки, пляшки для води, стакани з нержавіючої сталі, фартух, брелок для телефону та шнурок, щоб додати шарму Hello Kitty до повсякденних речей.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У рамках партнерства Starbucks також випускає два нові напої, натхненні затишним світом Hello Kitty — Apple Pie Cream Frappuccino і Red Apple Frozen Tea.

Вперше в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні Starbucks також представить чотири коробки з сюрпризами, доступні виключно в Малайзії, Сінгапурі та Тайвані. Вони містять крихітні кліпси для чашок у вигляді Hello Kitty та її маленького плюшевого друга-ведмедика Tiny Chum.

Розкажіть друзям про новину