Відтепер клієнти Starbucks можуть принести персональні чисті чашки замість стаканчиків мережі у всіх ліцензованих кав’ярнях компанії по всій території США та Канади.
Цей крок, що охоплює замовлення через автокав’ярні, мобільний застосунок та кафе, розпочався по всій країні 3 січня і є частиною ширшого зобов’язання кавового гіганта зменшити кількість відходів та сприяти сталому розвитку.
Цей крок робить Starbucks першою національною мережею кав’ярень, яка поширила використання персональних чашок на мобільні замовлення, встановлюючи новий стандарт для кавової індустрії.
«У Starbucks ми бачимо майбутнє, в якому кожен напій можна буде подавати в багаторазовому стаканчику, — каже Майкл Коборі, директор зі сталого розвитку Starbucks. — Пропонуючи клієнтам більше можливостей використовувати персональну чашку, коли вони відвідують Starbucks, ми робимо відчутний крок у майбутнє. Ми знаємо, що наші клієнти небайдужі до планети, і тепер вони можуть приєднатися до нас у наших зусиллях віддавати більше, ніж ми беремо, незалежно від того, як вони роблять замовлення».
Незважаючи на те, що відвідувачі можуть використовувати персональні стаканчики, Starbucks дотримується суворої політики не мити їх, щоб підтримувати гігієну та безпеку обладнання, а сам процес розроблений з думкою про зручність та чистоту. Клієнтам, які замовляють напої в автокав’ярнях, потрібно лише повідомити бариста про багаторазову чашку, яка буде оброблена за допомогою безконтактної посудини. Бариста не прийматимуть брудний посуд, оскільки не будуть його мити.
Для тих, хто замовляє каву вибір опції «Персональна чашка» в розділі «Персоналізація» дасть сигнал бариста підготуватися до передачі багаторазової чашки.
Відвідувачі, які беруть участь у цій екологічній ініціативі, отримають знижку 10 центів на свій напій, а учасники програми Starbucks Rewards у США — додаткову перевагу у вигляді 25 бонусних зірок. Заохочення має на меті не лише визнати невеликі зусилля окремих людей, але й посилити колективний вплив вибору багаторазових варіантів.