Sprite об’єднався з реперами минулого та сьогодення у новій кампанії
08 Сер 2023, 17:06

Sprite об’єднався з реперами минулого та сьогодення у новій кампанії

Для святкування 50-річчя хіп-хопу Sprite повернув ветеранів бренду та реперів Rakim та Nas, об’єднавши їх з зі співачкою Latto (яка зіграла для Sprite віртуальне шоу Live from the Label під час пандемії у 2021 році) та реперкою GloRilla, яка відома треком «F.N.F.».

Ролик «Icon’s Delight» супроводжується реміксом на пісню «Rapper’s Delight» від The Sugarhill Gang, яка першою в історії хіп-хопу потрапила в чарт Billboard Top 40.

Відео вийшли у 6-, 15- та 30-секундних форматах, які охоплювали соціальні мережі, підключене та ефірне телебачення, онлайн-відео та кіно. Вони були створені агентством Majority, яке вже працювало зі Sprite над іншими кампаніями минулого року.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія також включала партнерство з репером Drake під час його туру «It’s All a Blur», продаж сувенірної продукції, включаючи квитки на концерт та новий смак Sprite — полуничний «Lymonade Legacy».

Новина за темою
Drake змусив плакати відвідувачів його концертів у новому турі

«Sprite не має наміру залишати хіп-хоп, — каже А.П. Чейні, директорка з креативної стратегії Sprite. — Ми були одним із перших брендів, які вийшли в цей простір, коли хіп-хоп вважався субкультурою і ніхто не хотів ризикувати, але 2023 рік і далі — це дійсно час для розкриття безмежних можливостей хіп-хопу і його повного вкорінення в нашій культурі».

«Я була фанаткою Sprite протягом тривалого часу — я п’ю Sprite у своїй гримерці, коли готуюся до виступу, і [продукт, який я підтримую] повинен бути чимось, що мені подобається, з чим я дійсно маю справу і до чого я маю відношення», — сказала GloRilla.

У той час, як хіп-хоп родовід Sprite включає таких відомих виконавців, як Heavy D, Pete Rock, CL Smooth, гурт A Tribe Called Quest і Grand Puba, який, як вважають, придумав відомий слоган напою «Слухайся своєї спраги — пий Sprite», остання кампанія закріплює місце GloRilla і Latto у бренді та у майбутньому хіп-хопу.

Протягом усього літа споживачі можуть сканувати QR-коди, розташовані на оновленій упаковці Sprite, щоб отримати доступ до диджитал магазинів із сотнями подарунків, включаючи ексклюзивний контент із зображенням Latto та Rakim та сувеніри, зокрема капелюхи Nas з автографами, футболки з турів GloRilla, золотий мікрофон Latto і режисерські записи Rakim зі зйомок «Icon’s Delight».

Розкажіть друзям про новину