Drake змусив плакати відвідувачів його концертів у новому турі
31 Лип 2023, 15:10

Drake змусив плакати відвідувачів його концертів у новому турі

Репер Drake використав доповнену реальність у своєму турі «It’s All a Blur», накладаючи популярний фільтр «Crying Lens» в Snapchat.

Під час виконання репером пісні «Laugh Now Cry Later» на екранах сцени з’явилися глядачі з виразом плачучого обличчя, яке було створене за допомогою фільтру «Crying Lens», накладеного на їхні обличчя за допомогою доповненої реальності в режимі онлайн.

Технологія працює на базі Camera Kit від Snapchat, що дозволяє компаніям використовувати Snap AR у власних застосунках, веб-сайтах та фізичних локаціях.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Доповнена реальність Snap пропонує артистам нові способи покращити свої живі виступи, щоб поглибити зв’язок з шанувальниками, — сказав Менні Адлер, керівник музичної стратегії Snap. — Ми раді бачити, як Drake використовує Camera Kit, щоб інтегрувати наш вірусний фільтр «Crying Lens» у свій тур, і ми в захваті від реакції фанатів, коли вони бачать себе на екрані сцени. Ми не можемо дочекатися, щоб побачити, як інші артисти використають його!».

Snapchat заявив, що «Crying Lens» використовували у застосунку понад 1 мільярд разів.

Drake не перший музикант, який використовує Camera Kit від Snapchat під час виступів на сцені. Британський рок-гурт Duran Duran використовував цю технологію під час свого нещодавнього туру по Великобританії та США, застосовуючи фільтри «Spider on Face Lens» та «Black Eye Lens» до гурту та глядачів у реальному часі.

Розкажіть друзям про новину