Drake змусив плакати відвідувачів його концертів у новому турі
31 Лип 2023, 15:10

Drake змусив плакати відвідувачів його концертів у новому турі

Репер Drake використав доповнену реальність у своєму турі «It’s All a Blur», накладаючи популярний фільтр «Crying Lens» в Snapchat.

Під час виконання репером пісні «Laugh Now Cry Later» на екранах сцени з’явилися глядачі з виразом плачучого обличчя, яке було створене за допомогою фільтру «Crying Lens», накладеного на їхні обличчя за допомогою доповненої реальності в режимі онлайн.

Технологія працює на базі Camera Kit від Snapchat, що дозволяє компаніям використовувати Snap AR у власних застосунках, веб-сайтах та фізичних локаціях.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Доповнена реальність Snap пропонує артистам нові способи покращити свої живі виступи, щоб поглибити зв’язок з шанувальниками, — сказав Менні Адлер, керівник музичної стратегії Snap. — Ми раді бачити, як Drake використовує Camera Kit, щоб інтегрувати наш вірусний фільтр «Crying Lens» у свій тур, і ми в захваті від реакції фанатів, коли вони бачать себе на екрані сцени. Ми не можемо дочекатися, щоб побачити, як інші артисти використають його!».

Snapchat заявив, що «Crying Lens» використовували у застосунку понад 1 мільярд разів.

Drake не перший музикант, який використовує Camera Kit від Snapchat під час виступів на сцені. Британський рок-гурт Duran Duran використовував цю технологію під час свого нещодавнього туру по Великобританії та США, застосовуючи фільтри «Spider on Face Lens» та «Black Eye Lens» до гурту та глядачів у реальному часі.

Розкажіть друзям про новину