Spotify прагне прославляти та посилювати голоси жінок за допомогою своєї програми EQUAL – простору, призначеного для висвітлення жінок-креаторів протягом року.
Щоб і надалі привертати увагу жінок-креаторів, 6 березня Spotify запустив глобальну кампанію, присвячену Міжнародному жіночому дню. У рамках кампанії Spotify буде:
- Використовувати центр Spotify EQUAL, запрошуючи артистів, включаючи Алішу Кіз, Жанель Моне, Pitty, The Blessed Madonna та інших, в плейлист EQUAL, де вони будуть створювати кліпи для плейлиста, ділившись надихаючими історіями з усього світу через музику.
- Працювати з активістами, у тому числі з Тараною Берк (засновниця руху «Me Too»), Шар Джосселл (відзначена нагородами журналістка) та Фавіанною Родрігес (художниця, організатор та захисник соціальної справедливості), щоб розповідати історії «Behind the Movement» у соціальних мережах.
- Співпрацювати зі структурою «ООН-жінки» та Calling All Crows, щоб продовжувати відстоювати ґендерну рівність.
- І посилювати голоси жінок за допомогою своїх інструментів у соціальних мережах, маркетингу на платформі, зовнішньої реклами та багато іншого.
Бел Азтирія, глобальний керівник музичних програм соціальної справедливості в Spotify, пояснює: «Музика завжди була в авангарді соціальних змін, і коли ми запустили нашу програму EQUAL, ми взяли на себе зобов’язання підтримувати ґендерну рівність цілий рік. Отже, у Міжнародний жіночий день ми розмірковуємо про досягнутий прогрес, посилюємо та підтримуємо голоси жінок-креаторів та відзначаємо акти мужності та рішучості жінок у всьому світі, які відіграли виняткову роль у піднесенні їхніх голосів».
Spotify також вперше запустить EQUAL в Україні, присвячену співачці, автору пісень та переможниці Євробачення 2016 Джамалі. Розширення EQUAL в Україні відбулося після недавніх запусків в Угорщині та Румунії.
На сьогоднішній день Spotify додав понад 5000 артисток у плейлисти EQUAL та підтримав понад 700 амбасадорів у їхніх країнах та за їх межами. Ці артисти також були додані до більш ніж 4000 плейлистів Spotify.