Spotify розквітнув для музичного фестивалю
25 Кві 2025, 14:27

Spotify розквітнув для музичного фестивалю

Для фестивалю італійської пісні «Санремо» 2025 року агенція Dentsu Creative Italy створила абсолютно нову візуальну ідентичність для Spotify, натхненну двома найбільш знаковими символами міста: квітами та музикою. Санремо — це не лише батьківщина найвідомішого музичного конкурсу Італії, але й місто квітів.

Проєкт перетворив процес прослуховування на захоплюючу візуальну подорож, що постійно розвивається. В його основі лежить система генеративного дизайну: кожна пісня Sanremo створює унікальну квітку, сформовану динамікою звуку, за допомогою візуальної мови, побудованої на взаємодії музики, градієнтів і геометрії. Динамічний і мультисенсорний підхід, який надає форму звуку і змушує музику візуально ожити.

Нова айдентика була впроваджена у застосунку Spotify та в усіх точках контакту кампанії Фестивалю 2025 у Санремо, ставши скоординованим візуальним всесвітом усього запуску. Користувачі також могли створювати та ділитися власною квіткою, перетворюючи музику на особисте візуальне вираження.

Сміливий дизайнерський хід допоміг Spotify прорватися вперед, ставши найпопулярнішим плейлистом у світі протягом фестивального тижня.

Розкажіть друзям про новину