Співачка Lizzo, яка нещодавно отримала премію «Греммі», об’єдналася з агентством Giant Spoon для створення надувної копії своїх сідниць: одна 4,5 метри, а інша 2,4 метри. Шанувальники популярної лінії коригуючої білизни зірки Yitty, яку вона створила спільно зі спортивним брендом Fabletics, можуть впізнати нижню білизну, одягнену на ці сідниці, як бікіні Yitty Major Label Smoothing Bikini Brief, які є реальним продуктом, що продається через сайт бренду.
Така інсталяція супроводжуватиме співачку на етапах туру в Детройті, Сент-Полі, Атланті, Х’юстоні та Лос-Анджелесі. Надувні сідниці також використовуються як реклама бренду Yitty та як можливість для відвідувачів концертів отримати безкоштовні продукти Yitty або покращені концертні місця.
Щоб взяти участь у розіграші, фанатам необхідно відсканувати QR-код, що відображається на повітряній кулі. Кожен, хто увійшов, автоматично отримає доступ до сайту бренду.
Прагнучи заполонити категорію коригувальної білизни, вже заповнену такими варіантами, як Skims від Кім Кардаш’ян і Spanx, співачка запустила Yitty в квітні 2022 року. З самого початку бренд працював над тим, щоб виділитись серед конкурентів, наприклад, товари з інклюзивними розмірами (у деяких моделях збільшено до 6 разів), еластичні тканини, яскраві кольори, універсальні речі, які можна використовувати як верхній одяг, і всеосяжний акцент на комфорті, а не на іміджі. Крім трусів, бренд також продає боді, велосипедки, топи, майки та багато іншого.
Бренд Yitty значною мірою звернувся до маркетингу впливу для свого охоплення, використовуючи партнерські відносини з відомими креаторами, такими як Fannita Leggett та Творець року в галузі діджитал та технологій Adweek Дрю Афуало.