Спецпроєкт, присвячений захисницям України, розповість про жіночу гігієну в умовах війни
17 Жов 2022, 15:45

Спецпроєкт, присвячений захисницям України, розповість про жіночу гігієну в умовах війни

Бренд жіночої гігієни Lingery в рамках проєкту е-РОЗМОВА від EVA BLOG запускає спецпроєкт «Жінки під час війни» – серію інтерв’ю з захисницями, які сьогодні боронять нашу країну, та волонтерками, які цілодобово надають їм допомогу. 

Перші героїні спецпроєкту:

Ксенія Драганюк – ведуча та журналістка, волонтерка, співзасновниця громадської організації «Землячки»; 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Христя “Кудрява” – старша лейтенантка Національної гвардії України, заступниця командира мінометної батареї; 

Маргарита Рівчаченко – до війни працювала у сфері журналістики та PR, на початку повномасштабного вторгнення була парамедикинею, наразі – пресофіцерка. 

В інтерв’ю дівчата розкажуть про свій шлях з 24 лютого, про виклики та складнощі, з якими стикаються, поділяться важливими аспектами жіночої гігієни в умовах війни. Всі матеріали будуть зібрані на сторінці спецпроєкту «Жінки під час війни». Розмови з Ксенією Драганюк та Христею “Кудрявою”  вже доступні для ознайомлення в текстовому та аудіоформаті.

«Мета великого проєкту е-РОЗМОВА від EVA BLOG розібратись, як це: бути жінкою у сучасному світі; підкреслити роль та можливості жінок в українському суспільстві. Сьогодні тисячі захисниць на рівні з чоловіками виборюють право України на вільне існування. Але поки культура жінки-військової в нашій державі лише проходить етап формування. Тому виник такий особливий і важливий тематичний спецпроєкт «Жінки під час війни». Ми хочемо привернути увагу до вкладу жінок у захист України, зробити видимими їхні потреби. Адже підтримка суспільства, безперечно, дуже важлива для військових, і треба, щоб її в рівній мірі отримували як захисники так і захисниці», – прокоментувала головна редакторка проєкту е-РОЗМОВА Світлана Проскура.

Україна має один з найбільших показників кількості жінок у Збройних Силах серед країн-членів НАТО. Така ситуація багато в чому зумовлена історичним періодом, який переживає наша країна. Збільшення числа жінок в українській армії спостерігалося у 2014 році і знову відбулося у 2022-му. Своєю хоробрістю вони не поступаються чоловікам, але при цьому мають і певні власні потреби. Тому в рамках проєкту «Жінки під час війни» мережа EVA виділила організації Zemliachky. Ukrainian front велику партію міцелярних гелів, вологих серветок та інших засобів жіночої гігієни власної торгової марки Lingery у якості благодійної допомоги.

«Lingery – це товари жіночої гігієни, розроблені для сучасної енергійної та амбітної дівчини, з урахуванням особливостей її активного повсякденного життя. Вони створені, щоб дарувати комфорт та впевненість у будь-якій ситуації. Це звучить трохи дико, коли розумієш, що під «ситуацією» наразі мається на увазі війна. Але таке життя. І, як би там не було, ми раді допомогти, жінкам, які нас захищають, отримати хоча б той мінімальний комфорт, який вони можуть мати в, м’яко кажучи, дуже непростих умовах», прокоментувала керівниця напряму маркетингового просування ВТМ Ганна Гладіревська.

Розкажіть друзям про новину