Спартанці, реслери та вікінги побились за шматок піци у кінематографічному ролику
25 Сер 2023, 17:57

Спартанці, реслери та вікінги побились за шматок піци у кінематографічному ролику

Щоб підтримати запуск нової піци, бренд замороженої піци Red Baron Pizza розпочав кампанію «The Showdown: Fully Loaded».

Рекламний ролик у стилі вестерн-фільму показує реслерів, піратів, Наполеона та навіть спартанську армію, які приєднуються до хаосу, щоб влаштувати повний загруз з такою ж кількістю піци, як і екшену.

Розробляючи цю кампанію, Red Baron використовували дані про поведінку споживачів щодо того, як, де і коли вони шукають піцу. Кожен третій споживач замороженої піци каже, що йому подобається розважати друзів вдома, а також вони є кіноманами.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Створена у співпраці з рекламним агентством TBWA\Chiat\Day LA, диджитал-кампанія включає короткометражний та довготривалий контент для диджитал-відео, ТБ та соціальних мереж, включно з фільмом і триватиме до листопада 2023 року.

Мартін Інсуа, креативний директор TBWA\Chiat\Day LA, сказав: «Red Baron Pizza — це бренд, який готовий розширювати межі категорії піци. І ця робота є тому підтвердженням. Фільм був амбітним із самого початку. Тому ми тісно співпрацювали з режисером Робертом Льяуро та продакшн-компанією Landia над кожною деталлю, щоб втілити його в життя».

Бен Шаффері, старший арт-директор TBWA\Chiat\Day LA сказав: «Для нашого цільового ринку перегляд фільму та поїдання піци йдуть пліч-о-пліч, тому ми використали цей простір, щоб створити щось унікальне для продукту та актуальне для нашої аудиторії».

Розкажіть друзям про новину