Соціальний проєкт та київська кондитерська представили благодійний дроп до Дня закоханих
12 Лют 2025, 10:18

Соціальний проєкт та київська кондитерська представили благодійний дроп до Дня закоханих

Соціальний проєкт «Ми однієї крові» від ПУМБ та кондитерська Honey представили колаборацію до Дня святого Валентина — колекцію «ЗакоХані», до якої увійшли світшоти, футболки та набір макарон, які разом рятують життя.

50% коштів від мерчу та 200 грн з кожної коробки смаколиків ПУМБ та Honey передадуть на потреби ГО «Агенти крові», щоб підтримувати тих, хто потребує цього найбільше.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину