Соціальна реклама перетворила колишніх наркоторговців на викладачів
24 Жов 2022, 11:17

Соціальна реклама перетворила колишніх наркоторговців на викладачів

Станом на квітень 2021 року кількість смертей від передозувань наркотиками у США перевищила безпрецедентну цифру на 100 000 на рік. Зі зростанням числа підроблених рецептурних таблеток з додаванням фентанілу, що відіграють все важливішу роль у цій статистиці, багато експертів сподіваються, що освіта може виявитися життєво важливим компонентом у боротьбі з опіоїдною кризою.

В надії приборкати різке зростання передозувань, пов’язаних з фентанілом останніми роками, Advertising Council, американська некомерційна організація, яка виробляє, розповсюджує та просуває суспільні оголошення від імені різних спонсорів, включаючи некомерційні організації, неурядові організації та агентства уряду США, об’єдналася з агентством Joan Studios для своєї кампанії «Real Deal on Fentanyl». Перший етап проекту, що фінансується Snap та YouTube, полягає у залученні колишніх дилерів для обговорення з молоддю небезпек, пов’язаних з наркотиками.

У рамках кампанії представлене відео, створене Joan Studios та розроблене спільно з Second Chance Studios та національною некомерційною організацією Shatterproof. У ньому показано, як старшокласники отримали можливість практичного навчання на уроках, які проводили ці дилери.

Проект було знято в середній школі Холіока, штат Массачусетс, районі, який сильно постраждав від цієї кризи. Педагоги, Діді, Джеймс і Кайл відіграли важливу роль у розробці роботи, відверто поділившись своїм досвідом. Короткометражка показала, як учні та викладачі обговорили все, від складності виявлення фентанілу до того, чому дилери прагнуть позбутися такого небезпечного наркотику і як допомогти людині, яка зіткнулася з передозуванням.

«Оскільки ми продовжуємо робити свій внесок у боротьбу з цією національною епідемією, підтримуємо розслідування правоохоронних органів та навчаємо нашу спільноту за допомогою інструментів у додатках, ми визнаємо, що необхідний загальногалузевий підхід», — сказала Дженніфер Стаут, віце-президент із глобальної громадської політики в Snap. , Inc. «Ось чому ми вдячні за цю співпрацю і, як і раніше, віддані використанню всіх ресурсів для продовження боротьби з цією кризою як у нашому додатку, так і у всьому технологічному ландшафті».

Snap запустить лінзи, фільтри та наклейки доповненої реальності, що доповнюють кампанію, а Studio Resonate від SXM Media випустить серію аудіороликів. Крім того, медіа-партнери, включаючи CSMG/EsportsU, Reddit, KarmaLab, TikTok, Twitter та Vice Media Group, також нададуть ресурси для розширення повідомлень та креативу кампанії, орієнтованої на молодь.

Спеціальний веб-сайт, розроблений Viget and Good Works Inc., пропонує додаткову інформацію про кампанію, небезпеку фентанілу та багато іншого про Діді, Джеймса та Кайла.

Розкажіть друзям про новину