Собаки закликали своїх власників не соромитися скринінгу колоректального раку
21 Бер 2025, 10:51

Собаки закликали своїх власників не соромитися скринінгу колоректального раку

Здавалося б, ваш собака може стати вашим найкращим амбасадором здоров’я. І не дарма: організація F Cancer запустила кампанію з профілактики раку, яка є настільки ж вражаючою, наскільки й оригінальною.

Ініціатива під назвою «Pick Up Your Poop» використовує щоденну звичку власників собак (збирати фекалії своїх улюбленців) для підвищення обізнаності про скринінг колоректального раку, який часто ігнорують.

Кампанія базується на простому спостереженні: власники домашніх тварин не мають проблем з утилізацією відходів життєдіяльності своїх собак, але часто не бажають проходити скринінг для власного здоров’я. Щоб порушити це табу, F Cancer обрав легкий і неординарний підхід, використовуючи паралель між собачими екскрементами та домашніми зразками калу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

В основі кампанії лежить онлайн-платформа, яка дозволяє будь-кому створити персоналізоване відео на основі фотографії свого собаки. Завдяки генератору штучного інтелекту вірний компаньйон людини стає доброзичливим (і трохи глузливим) речником профілактичного повідомлення. Це цікавий спосіб переконати друзів і родичів, особливо тих, кому 45 років і більше, вжити заходів.

На сайті відвідувачі також можуть дізнатися про доступні варіанти скринінгу, включаючи неінвазивні аналізи калу, які можна проводити безпосередньо вдома.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel