Сінді Кроуфорд відтворила рекламу Pepsi 1992 року
02 Сер 2023, 13:01

Сінді Кроуфорд відтворила рекламу Pepsi 1992 року

Сінді Кроуфорд відтворила кадр зі своєї знаменитої реклами Pepsi для Суперкубку 1992 року для пікантного музичного кліпу, який легко можна було б вважати занадто гарячим для трансляції на телебаченні.

У цьому проєкті вона з’явилася в епізодичній ролі в «One Margarita, Saucy Remix» — непристойному реп-відео, яке виконує подвійну функцію — реклами текіли Casamigos, що належить акторам Джорджу Клуні, Майку Мелдману та чоловіку супермоделі Ренде Герберу, і блендерів BlendJet.

«One Margarita, Saucy Remix» — пісня акторки, комікеси та авторки подкастів Енджел Лакети Мур, яка відома під псевдонімом That Chick Angel, та співавторів Casa Di і Стіва Террелла.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Новий 4-хвилинний міні-фільм містить провокаційні жарти популярного репера-гея Saucy Santana та інтеграцію двох брендів. Не кажучи вже про голлівудську зірковість: Кроуфорд у білому обтягуючому топі та з зачіскою у стилі 90-х, яка грайливо розпиває коктейлі.

У музичному відео Кроуфорд приїжджає до району Флориди Ель-Сід у вінтажному маслкарі, заходить всередину і п’є свою першу маргариту. Її третій напій супроводжується комічним падінням, в той час як навколо неї відбуваються сексуально заряджені витівки.

«Це показує, що навіть найбільш культова супермодель, яка гарно виглядає і має відчуття високої моди, може просто розпустити волосся і зробити щось сексуальне, розпусне і грубе, — розповів Андерсон, який також є співзасновником компанії Cann, що виробляє газовану воду на основі каннабісу. — Ми знали, що якщо зможемо залучити її до участі та підтримки, то це дійсно підніме рівень контенту».

Кроуфорд, показуючи, що вона не проти секс-позитивного жарту, сказала, що пісня «нагадує усім, що не варто сприймати себе занадто серйозно».

«Коли мені вперше запропонували знятися в цьому кліпі, я нічого не знала ні про That Chick Angel, ні про пісню — тільки те, що вона стала популярною в TikTok, — сказала Кроуфорд. — Я подивилась оригінальне відео, а також фрістайл That Chick Angel і не могла перестати сміятися».

Сказати, що реклама Casamigos — це відхід від традиційного маркетингу та комунікацій, було б применшенням. Бренд, як правило, звертався до знаменитостей, співзасновників Гербера та Джорджа Клуні, у навмисно низькоякісних рекламних роликах, знятих на мексиканських полях агави.

В історії бренду була одна зухвала кампанія, у якій знялися Кроуфорд, Гербер, Клуні та його колишня дівчина Стейсі Кейблер. Те відео 2014 року заклало основу для Casamigos як джерела сумнівних рішень.

Останніми роками хіп-хоп-спільнота, наприклад, Young Thug, Lil Baby та 2 Chainz, разом з іншими фанатами використовували цю тему, згадуючи Casamigos у піснях і вигадавши хештег #BlameItOnTheCasamigos, який зазвичай використовується для виправдання поганої поведінки у стані алкогольного сп’яніння.

Casamigos, керівники якого відмовилися коментувати новий ролик «One Margarita, Saucy Remix», зараз перебуває під керівництвом компанії Diageo, і це один з перших великих грошових продажів бренду алкоголю для знаменитостей конгломерату. Раніше бренд заявляв, що не причетний до створення хештегу, який розширив його присутність і посилив його популярність.

Розкажіть друзям про новину