Команда незалежної креативної агенції з Києва Madcats допомогла зі створенням бренд-стратегії та дизайн-системи для Кулдому — місця, де готується їжа доброго самопочуття з українським характером.
Стратегія, що змінює харчові звички українців
Українці — доброзичливий народ, який ще й любить смачно поїсти.
Традиційно українська їжа була ситною, та не дуже здоровою, адже вона мала давати енергію для тяжкої праці. На щастя, люди нині все частіше працюють головою, аніж руками. Тому фокус харчових звичок змістився з «поїсти, щоб була сила» на «поїсти, щоб добре думалось і почувалось».
Зараз є чимало закладів української кухні, як фастфудів, так і ресторанів з вишуканими стравами нової хвилі. А от у категорії комфортної традиційної їжі, яку «хочеться та можеться» їсти щодня — сформувався прикрий вакуум.
Дизайн, що збуджує апетит і проявляє гостинність
Смачному бренду потрібен апетитний дизайн, який здатний візуально поєднати традиційну гостинність із сучасним характером.
Тому логотипом Кулдому стала яскрава буква «Д», яка вдало передає метафору традиційно-широкого українського столу. Окрім цього, логотип працює ще й як «візуальний контейнер» для апетитних фотографій з їжею.
Про українську автентичність нагадують акварельні ілюстрації, що використовують рослинні елементи та символи гостинності. За сучасність відповідають усі інші візуальні елементи: іконки, шрифти і композиція загалом.
Поєднавши усі ці прийоми у правильних пропорціях, вийшла яскрава айдентика, яка милує очі, пробуджує апетит і залишає добре самопочуття.