Шведський садовий магазин представив рекламу, яка бруднить руки
09 Тра 2024, 16:19

Шведський садовий магазин представив рекламу, яка бруднить руки

Після запуску концепції «Feel like you’re the best on earth», де Granngården продемонстрував, що піклування про себе означає піклування про рослини і тварин, садовий магазин тепер хоче, щоб більше шведів відчули це почуття.

Це зроблено за допомогою реклами, де друкарська фарба з фотографії темно-коричневого ґрунту стирається на пальцях, коли людина торкається її.

«Зараз, коли шведська весна в розквіті, ми хочемо надихнути більше людей вийти на вулицю і по-справжньому зануритися у всі ті чудові речі, які може дати вам садівництво. Можна сказати, що, забруднивши руки, ви занурюєте голову в кращий простір», — каже Дженні Мальтессон, менеджерка з маркетингу в Granngården.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину