Шведський парк розваг шукає бажаючих провести ніч у будівлі з привидами
21 Вер 2023, 12:18

Шведський парк розваг шукає бажаючих провести ніч у будівлі з привидами

Парк розваг Liseberg у Швеції за допомогою агентства Welcom шукає добровольців для участі в науковому «Експерименті пікового страху». І це обіцяє досить нервовий досвід для тих, хто бажає стати «лабораторним щуром» (за їхніми словами) у цій заплутаній грі.

Експеримент, який проводиться у співпраці з вченими з Лабораторії рекреаційного страху при Орхуському університеті Данії, відбудеться 11 жовтня, напередодні Геловіну. Liseberg покриє витрати на проїзд та проживання в готелях для всіх учасників. Про те, що передбачає експеримент, не повідомляється, але спочатку потрібно буде пройти медичну перевірку, тож, ймовірно, це змусить прискорити серцебиття в учасників експерименту.

Liseberg визначає пік страху як тонку межу між насолодою від страху і тим, коли він починає не подобатися. «Ми знайдемо золоту середину між приємним і неприємним», — пообіцяв Мортен Вестлунд, директор зі зв’язків з громадськістю та комунікацій Liseberg. У ході експерименту учасники будуть піддаватися різним видам страху, щоб виявити свій «Пік страху».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Страшні розваги можуть мати цілий ряд позитивних психологічних ефектів; нам може бути корисно грати зі своїми страхами, наприклад, дивитися страшні фільми або відвідувати атракціони з привидами, — каже Матіас Класен, співдиректор Лабораторії рекреаційного страху. — Такі розваги, схоже, можуть слугувати своєрідною вакциною від страху і формувати стійкість до стресу та тривоги, практикуючи регуляцію емоцій та розширюючи наші межі. Тож ми дуже раді співпраці з Liseberg і можливості побачити, як результати наших досліджень можуть бути використані для оптимізації страшних розваг у реальному світі».

Кінцева мета, звичайно, полягає в тому, щоб просто збільшити кількість відвідувань парку.

«У Liseberg ми є експертами у створенні емоційних вражень, незалежно від того, чи це стосується G-сил, концертів або, як під час Хеллоуїна, страху, — сказав Вестлунд. — За допомогою «Експерименту пікового страху» ми прагнемо поглибити наші знання про страх і жах, щоб у майбутньому ми могли залучати більше людей різного віку і створювати страхітливі та розважальні враження для кожного».

Розкажіть друзям про новину