Шведський парк розваг шукає бажаючих провести ніч у будівлі з привидами
21 Вер 2023, 12:18

Шведський парк розваг шукає бажаючих провести ніч у будівлі з привидами

Парк розваг Liseberg у Швеції за допомогою агентства Welcom шукає добровольців для участі в науковому «Експерименті пікового страху». І це обіцяє досить нервовий досвід для тих, хто бажає стати «лабораторним щуром» (за їхніми словами) у цій заплутаній грі.

Експеримент, який проводиться у співпраці з вченими з Лабораторії рекреаційного страху при Орхуському університеті Данії, відбудеться 11 жовтня, напередодні Геловіну. Liseberg покриє витрати на проїзд та проживання в готелях для всіх учасників. Про те, що передбачає експеримент, не повідомляється, але спочатку потрібно буде пройти медичну перевірку, тож, ймовірно, це змусить прискорити серцебиття в учасників експерименту.

Liseberg визначає пік страху як тонку межу між насолодою від страху і тим, коли він починає не подобатися. «Ми знайдемо золоту середину між приємним і неприємним», — пообіцяв Мортен Вестлунд, директор зі зв’язків з громадськістю та комунікацій Liseberg. У ході експерименту учасники будуть піддаватися різним видам страху, щоб виявити свій «Пік страху».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Страшні розваги можуть мати цілий ряд позитивних психологічних ефектів; нам може бути корисно грати зі своїми страхами, наприклад, дивитися страшні фільми або відвідувати атракціони з привидами, — каже Матіас Класен, співдиректор Лабораторії рекреаційного страху. — Такі розваги, схоже, можуть слугувати своєрідною вакциною від страху і формувати стійкість до стресу та тривоги, практикуючи регуляцію емоцій та розширюючи наші межі. Тож ми дуже раді співпраці з Liseberg і можливості побачити, як результати наших досліджень можуть бути використані для оптимізації страшних розваг у реальному світі».

Кінцева мета, звичайно, полягає в тому, щоб просто збільшити кількість відвідувань парку.

«У Liseberg ми є експертами у створенні емоційних вражень, незалежно від того, чи це стосується G-сил, концертів або, як під час Хеллоуїна, страху, — сказав Вестлунд. — За допомогою «Експерименту пікового страху» ми прагнемо поглибити наші знання про страх і жах, щоб у майбутньому ми могли залучати більше людей різного віку і створювати страхітливі та розважальні враження для кожного».

Розкажіть друзям про новину