Антисемітизм знову прокинувся в Німеччині, спровокований насильством на Близькому Сході.
Рекламна компанія Serviceplan створила блискуче простий фільм для Zentralrat der Juden, Центральної ради євреїв у Німеччині, у якому жінка розповідає про приховування своєї єврейської ідентичності (практика, яка пов’язана з Голокостом). У короткому ролику за допомогою штучного інтелекту жінка змінює свій вік зі старого на молодий, що підкреслює меседж «Початок нагадує нам про минуле». Слова належать реальним єврейським людям у Німеччині. Їхні історії переповіли, щоб захистити їхню приватність, а імена та деталі, які могли б їх ідентифікувати, були видалені.
З 7 жовтня 2023 року в Німеччині було скоєно 2 249 антисемітських злочинів. Такі цифри оприлюднив Фелікс Кляйн, уповноважений федерального уряду з питань боротьби з антисемітизмом, на федеральній пресконференції 25 січня. Це майже стільки ж антисемітських нападів, скільки за весь 2022 рік. Антисемітські інциденти вже зростали в попередні роки, але зараз вони досягли нового тривожного піку. Кампанія #StopRepeatingStories була вперше представлена на федеральній прес-конференції.
«Антисемітизм відчувається у всіх сферах нашого суспільства. Часто євреїв, які стикаються з антисемітизмом, не сприймають серйозно, їхній досвід мінімізують, а іноді й применшують. Цією кампанією ми хочемо дати зрозуміти, що антисемітизм існує, що він зачіпає євреїв у їхньому повсякденному житті. Я сподіваюся, що суспільство в цілому проявить більше емпатії до сучасного антисемітизму, особливо в часи публічної пам’яті про Голокост», — заявив Йозеф Шустер, президент Центрального союзу євреїв у Німеччині.
Майкл Йохне, керуючий директор Creation Serviceplan Berlin, додав: «#niewiederistjetzt (#neveragainisnow) означає, що одна з найтемніших сторінок нашої історії ніколи не повинна повторитися. Але багато людей думають, що антисемітизм залишився в минулому. Історії кампанії розповідають нам про те, що ми все ще стикаємося з антисемітським насильством сьогодні, і попереджають нас про те, наскільки антисемітизм присутній і реальний тут і зараз».
Фільм кампанії поширюється онлайн і в соціальних мережах.
Кампанія підтримується гучними медіа-розміщеннями. Наразі на берлінській площі Германплац можна побачити проекцію розміром 10 х 7,5 метрів, де безперервно демонструється фільм. QR-код дозволяє глядачам отримати прямий доступ до цільової сторінки.
Цільова сторінка слугує опорною точкою кампанії. Вона також містить рекомендації про те, як люди можуть підтримати своїх єврейських співгромадян у ситуаціях дискримінації і таким чином сприяти більшій толерантності в суспільстві.