ШІ помістив банки з-під супу Campbell’s у відомі твори мистецтва, крім Енді Воргола
14 Бер 2024, 11:55

ШІ помістив банки з-під супу Campbell’s у відомі твори мистецтва, крім Енді Воргола

Енді Воргол зробив банку з-під супу Campbell’s знаменитою. Креативна агенція Zulu Alpha Kilo задалася питанням: а що, якби інші легендарні майстри надихалися нею? Агентство використало штучний інтелект, щоб це з’ясувати.

Кампанія Campbell’s pAIntings для канадської компанії Campbell Company має на меті модернізувати класичну червоно-білу бляшанку для супу та відновити зв’язок Campbell’s з мистецтвом.

У рамках кампанії Campbell’s перетворив свою сторінку в Instagram на віртуальну галерею, де буде представлено понад десяток переосмислених ШІ мистецьких творів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Суп Campbell’s — це бренд, заснований на великих традиціях, — заявила Маккензі Девісон, віце-президентка з маркетингу Campbell Company of Canada, — але не менш важливо розвиватися і відповідати сучасним тенденціям, щоб залишатися актуальним сьогодні і на довгі роки. Campbell’s pAIntings одразу ж зацікавив нас як спосіб долучитися до сучасної культури, яка залишається вірною історії бренду».

«Це був захопливий проект, адже ми не могли точно знати, як виглядатиме результат. Підказки штучного інтелекту — це ціле мистецтво, — додав Браян Мюррей, головний креативний директор Zulu Alpha Kilo. — Крім того, щоб зберегти експеримент чистим, Campbell’s попросив нас жодним чином не ретушувати малюнки, навіть не залишати жодних помилок на етикетках банок».

Розкажіть друзям про новину