Енді Воргол зробив банку з-під супу Campbell’s знаменитою. Креативна агенція Zulu Alpha Kilo задалася питанням: а що, якби інші легендарні майстри надихалися нею? Агентство використало штучний інтелект, щоб це з’ясувати.
Кампанія Campbell’s pAIntings для канадської компанії Campbell Company має на меті модернізувати класичну червоно-білу бляшанку для супу та відновити зв’язок Campbell’s з мистецтвом.
У рамках кампанії Campbell’s перетворив свою сторінку в Instagram на віртуальну галерею, де буде представлено понад десяток переосмислених ШІ мистецьких творів.
«Суп Campbell’s — це бренд, заснований на великих традиціях, — заявила Маккензі Девісон, віце-президентка з маркетингу Campbell Company of Canada, — але не менш важливо розвиватися і відповідати сучасним тенденціям, щоб залишатися актуальним сьогодні і на довгі роки. Campbell’s pAIntings одразу ж зацікавив нас як спосіб долучитися до сучасної культури, яка залишається вірною історії бренду».
«Це був захопливий проект, адже ми не могли точно знати, як виглядатиме результат. Підказки штучного інтелекту — це ціле мистецтво, — додав Браян Мюррей, головний креативний директор Zulu Alpha Kilo. — Крім того, щоб зберегти експеримент чистим, Campbell’s попросив нас жодним чином не ретушувати малюнки, навіть не залишати жодних помилок на етикетках банок».