Люди у Великій Британії витрачають майже 9 мільярдів доларів на своїх домашніх тварин на рік, з них майже 5 мільярдів на їжу та аксесуари лише у 2021 році. Враховуючи зростання популярності та успіху інфлюенсер-маркетингу, яка роль соціальних мереж в бурхливо зростаючій економіці домашніх тварин? Спираючись на опитування 2000 британців, Opinium вивчив зростання кількості петфлюенсерів.
Нижчий кров’яний тиск, нижчий рівень стресу, а також відчуття спокою та розслаблення пов’язані з присутністю тварин. Згідно з дослідженням Opinium, у 55% людей у Великій Британії є домашня тварина, тому стає ясно, що тварини необхідні в більшій частині життя. Фактично, 26% британців володіють двома чи більше домашніми тваринами.
Чотирилапі друзі дарують додатковий комфорт, заспокоюють і знімають страх і стрес. Але чи можуть люди отримати аналогічні ефекти просто стежачи за домашніми тваринами інших людей у соціальних мережах?
12 мільйонів британців підписані на чужих вихованців у соціальних мережах
Стежити за чужими вихованцями – це абсолютно нормально. Простіше кажучи: чужі домашні тварини роблять людей щасливими. Близько половини респондентів, які були підписані на сторінки домашніх тварин, заявили, що стежили за ними, бо вони піднімали настрій (57%) або смішили (49%).
Ще одна головна причина підписатися на тваринку просто тому, що вона чарівна (51%). Коротше кажучи, тварини можуть викликати приємні почуття.
Навпаки, люди йдуть за інфлюенсерами через автентичність, заздрість, натхнення. Це означає, що мотивація слідкувати за домашніми тваринами набагато емоційніша, ніж мотивація слідкувати за інфлюенсерами.
Кожен вихованець – переможець
Собаки є кращими домашніми тваринами для підписки у соцмережах, де 77% тих, хто стежить за домашніми тваринами, стежать за собаками, а 54% – за кішками. Насправді, найкращим петфлюенсером у Instagram, здається, є шпіц, відомий як @JiffPom, у якого 9,5 мільйонів підписників.
За собаками частіше стежать чоловіки (81%), ніж жінки (75%), тоді як за кішками частіше стежать жінки (55% порівняно з 51% чоловіків).
11% власників домашніх тварин мають спеціальний обліковий запис у соціальних мережах для свого вихованця. У рівній мірі і чоловіки, і жінки, ймовірно, створювали облікові записи у соціальних мережах виключно для вихованців. У той час як інші не заходять так далеко, принаймні третина (37%) публікують фотографії своїх вихованців у своїх облікових записах у соціальних мережах.
Незважаючи на те, що кожен десятий британець має обліковий запис у соціальній мережі, присвячений своєму вихованцю, не всі можуть досягти статусу «petfluencer». Хоча їм не обов’язково мати велику кількість підписників (вихованці з більш ніж 1000 підписників можуть подати заявку до певних агентств по роботі з домашніми тваринами), у них мають бути хороші фотографії, а також зацікавлена спільнота.
Очевидно, що британцям подобається як створювати, так і стежити за контентом про тварин. Люди стежать за інших домашніми тваринами насамперед тому, що це викликає в них позитивні емоції. За часів кризи вартості життя маркетинг домашніх тварин може стати фантастичним інструментом для демонстрації продуктів аудиторії.