Що буде, якщо поєднати стартапи та шоубізнес? На YouTube запустили гумористичне шоу про бізнес
19 Гру 2023, 14:35

Що буде, якщо поєднати стартапи та шоубізнес? На YouTube запустили гумористичне шоу про бізнес

За статистикою 99,9% людей гуляли в компаніях, де в кінці вечора домовлялися про спільні поїздки куди-небудь, хрещення дітей та ЗАПУСК СПІЛЬНОГО БІЗНЕСУ. Ну добре, насправді ніхто не знає точних даних скільки людей опинялися в таких ситуаціях, але точно багато. Добре це чи погано, але ці ідеї пізніше ніхто й ніколи не реалізовував. Агенція креативного маркетингу «Айділерс» вважає, що дарма. Тож створили гумористичне шоу для UNIT.City.

У кожному випуску до ведучих приходить новий зірковий гість, де вони придумують рішення простих життєвих проблем, та, перетворивши це в MVP (англ. minimum viable product), намагаються залучити реальні інвестиції. Ведучий Ілля Кабачинський озвучує проблему, співведучі-коміки Антон Тимошенко та Роман Міщеряков «підкидують» жарти (а інколи й ідеї для стартапу) та разом з гостем вигадують інноваційний «велосипед».

Першим запрошеним учасником став шеф-кухар та блогер Євген Клопотенко, а в другому випуску взяв участь співзасновник Superludi та підприємець Влад Ноздрачов. Третій випуск з не менш відомим гостем виходить вже в цей четвер.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Яким був запит?

Через повномасштабне вторгнення постраждала велика кількість сфер, що стосується стабілізації та розвитку економіки, багато хто з підприємців втратив роботу. Задля того, щоб відновити бізнес та спонукати створювати щось своє, інноваційний парк UNIT.City вирішує запустити шоу на YouTube. І починає шукати команду, яка створить та реалізує ідею.

Як відбувалась розробка шоу?

Ідея. Креативна команда генерувала декілька ідей для шоу — фінально було презентовано 3 формати, з яких замовник обрав «Карасі Бізнесу». Креативники шукали інсайти, на основі яких можна побудувати шоу. І один з них був про традиційні розмови по п’ятницях, коли з друзями придумується геніальний бізнес, але на ранок компанія забуває і нічого не реалізує. Ось і ідея для формату.

Ведучі та гості. Було вирішено об’єднати три сфери: підприємницько-стартаперську, щоб у шоу була присутня людина обізнана в процесах бізнесу, та шоубізнесову, щоб додати елемент ентертейменту.

Назва шоу. Всі знають вираз «акули бізнесу» про підприємців, що давно на ринку. Нова версія «Карасі Бізнесу» — це про тих, хто поки має лише ідею, але з потенціалом до масштабування.

Унікальність «Карасі Бізнесу» в тому, що в ньому вперше поєднали бізнес та гумор. Це перше гумористичне шоу про бізнес, яке буде цікавим не тільки тим, хто в стартаперській тусовці, а й пересічному глядачу. Кожен може почерпнути щось корисне для себе, усвідомити, що підприємництво — це не так страшно, як здається, що змотивує на розвиток. До того, ж на відміну від інших шоу, наше — вигадане з нуля і натхненне власним досвідом. Тож формат шоу не запозичено десь з Заходу.
Олег Свищ
креативний директор «Айділерс» та продюсер шоу «Карасі Бізнесу»

За тиждень перший випуск «Карасів Бізнесу» зібрав більше 130 тисяч переглядів.

Розкажіть друзям про новину