«Щедрий Дар» — частинка дому: ШІ створив ролик про приготування смачної домашньої їжі
17 Кві 2024, 13:25

«Щедрий Дар» — частинка дому: ШІ створив ролик про приготування смачної домашньої їжі

Бренд «Щедрий Дар» у співпраці з креативною диджитал-агенцією New Strategies представляє рекламний ролик, створений повністю за допомогою штучного інтелекту.

Головна ідея ролика — закріпити у свідомості споживача асоціацію того, що олія «Щедрий Дар» є невід’ємною частиною будь-якого дому, сім’ї чи оселі. Цей продукт завжди знайде своє місце у приготуванні смачної домашньої їжі та створенні затишної атмосфери.

Унікальність цього рекламного проєкту полягає у тому, що він повністю розроблений із використанням найсучасніших АІ-технологій. Для генерації ідей та сцен було залучено Claude 3 Opus, візуалізація персонажів та сцен здійснювалась за допомогою Midjourney, а поліпшувалась — у Magnific AI та Playground AI, анімація створювалась у Runway, Pixverse, Haiper AI та Stabdle Video. Музичний супровід запозичено з радіоролика, а фінальна фраза з рухом губ персонажа реалізована завдяки новому функціоналу Lyp Sync у Runway.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Застосування ШІ-інструментів дозволило значно пришвидшити процес створення ролика, скоротивши звичайні терміни виробництва з 2-2,5 місяця до всього лише 1,5 тижня. 

Бренд-команда «Щедрий Дар» пишається цим проєктом і з нетерпінням чекає на нові ШІ-шедеври, які надихатимуть глядачів і відкриватимуть нові горизонти в рекламній індустрії.

Розкажіть друзям про новину