«Щедрий Дар» — частинка дому: ШІ створив ролик про приготування смачної домашньої їжі
17 Кві 2024, 13:25

«Щедрий Дар» — частинка дому: ШІ створив ролик про приготування смачної домашньої їжі

Бренд «Щедрий Дар» у співпраці з креативною диджитал-агенцією New Strategies представляє рекламний ролик, створений повністю за допомогою штучного інтелекту.

Головна ідея ролика — закріпити у свідомості споживача асоціацію того, що олія «Щедрий Дар» є невід’ємною частиною будь-якого дому, сім’ї чи оселі. Цей продукт завжди знайде своє місце у приготуванні смачної домашньої їжі та створенні затишної атмосфери.

Унікальність цього рекламного проєкту полягає у тому, що він повністю розроблений із використанням найсучасніших АІ-технологій. Для генерації ідей та сцен було залучено Claude 3 Opus, візуалізація персонажів та сцен здійснювалась за допомогою Midjourney, а поліпшувалась — у Magnific AI та Playground AI, анімація створювалась у Runway, Pixverse, Haiper AI та Stabdle Video. Музичний супровід запозичено з радіоролика, а фінальна фраза з рухом губ персонажа реалізована завдяки новому функціоналу Lyp Sync у Runway.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Застосування ШІ-інструментів дозволило значно пришвидшити процес створення ролика, скоротивши звичайні терміни виробництва з 2-2,5 місяця до всього лише 1,5 тижня. 

Бренд-команда «Щедрий Дар» пишається цим проєктом і з нетерпінням чекає на нові ШІ-шедеври, які надихатимуть глядачів і відкриватимуть нові горизонти в рекламній індустрії.

Розкажіть друзям про новину