Бренд «Щедрий Дар» у співпраці з креативною диджитал-агенцією New Strategies представляє рекламний ролик, створений повністю за допомогою штучного інтелекту.
Головна ідея ролика — закріпити у свідомості споживача асоціацію того, що олія «Щедрий Дар» є невід’ємною частиною будь-якого дому, сім’ї чи оселі. Цей продукт завжди знайде своє місце у приготуванні смачної домашньої їжі та створенні затишної атмосфери.
Унікальність цього рекламного проєкту полягає у тому, що він повністю розроблений із використанням найсучасніших АІ-технологій. Для генерації ідей та сцен було залучено Claude 3 Opus, візуалізація персонажів та сцен здійснювалась за допомогою Midjourney, а поліпшувалась — у Magnific AI та Playground AI, анімація створювалась у Runway, Pixverse, Haiper AI та Stabdle Video. Музичний супровід запозичено з радіоролика, а фінальна фраза з рухом губ персонажа реалізована завдяки новому функціоналу Lyp Sync у Runway.
Застосування ШІ-інструментів дозволило значно пришвидшити процес створення ролика, скоротивши звичайні терміни виробництва з 2-2,5 місяця до всього лише 1,5 тижня.
Бренд-команда «Щедрий Дар» пишається цим проєктом і з нетерпінням чекає на нові ШІ-шедеври, які надихатимуть глядачів і відкриватимуть нові горизонти в рекламній індустрії.