15 Лип 2024, 13:00

Щастя у колаборації: новий підхід до маркетингового успіху

Сьогодні колаборація стає все більш популярним способом просування брендів у сучасному маркетингу. Вона дозволяє компаніям об’єднувати зусилля для створення унікальних продуктів або послуг, що приваблюють нову аудиторію та підсилюють лояльність існуючих клієнтів.

Звісно, маючи гучну місію про зближення людей та налагодження комунікацій, MOVA не могла не використовувати цей інструмент у своїй роботі. Співпраця з іншими брендами дозволила не лише залучити нову аудиторію, підвищити впізнаваність та створити унікальні пропозиції для своїх споживачів, а й отримати величезне задоволення від синергії та обміну досвідом з іншими брендами. 

MOVA вже може похизуватись співпрацею із такими гігантами, як: благодійний проєкт Brewgooder, Stone Brewing, Azvex Brewing Co та Pink Boots Society. Результатом цих колаборацій стали нові продукти: Stout V, Side By Side IPA, Magic Stick (IPA) та IPA (зварений дівчатами пиварні MOVA під керівництвом пивоварині Дар’ї). Вони завоювали своїх прихильників не тільки в Україні, а й за її межами, зробивши цим свій внесок у благодійність заради покращення умов життя людей та допомоги ЗСУ. 

У рамках благодійного проєкту «Beer to Beer / Brick to Brick» MOVA знайшла спільну мову із Hollands Hophuis. 

Колаборація з Hollands Hophuis є для нас великим досягненням, адже ця компанія щороку обирає лише одну пивоварню з кожної країни для співпраці. Участь у такій престижній колаборації сприятиме підвищенню іміджу України в цілому. Команда сподівається, що сорт пива New England IPA, який ми плануємо варимо у цій колаборації, стане одним з улюблених як в Україні, так і в Європі.
Н. Маслюк
керівниця експорту пивоварні MOVA

У сучасному світі бізнесу бренди все частіше звертаються не тільки до продуктових колаборацій, а й до соціальних, використовуючи їх як стратегію. Такий підхід дозволяє брендам не лише заявити про свою соціальну відповідальність, але й стати активними учасниками суспільних змін, що приносить користь як їм самим, так і суспільству в цілому. 

Розвиток та підтримка регіону — невід’ємна частина життя пивоварні MOVA. Але ми не маємо цілі створювати спеціальні маркетингові заходи, а перетворюємо хобі та захоплення команди на проєкти, які дозволяють приймати активну участь у житті рідного міста.
А. Самарець
керівниця з маркетингу пивоварні MOVA

Разом з друзями з dnipro design MOVA подарувала місту офіційний сучасний смак пива Дніпро, який обирали мешканці та гості міста. Тепер місто має офіційний сувенір, який приємно подарувати друзям. 

Захоплення спортом та бажання рухатись вперед перетворилось у благодійний «забіг MOVA», який нам допомогли втілити в життя біговий клубом Long Run Dniprо. Сподіваємося, що такий івент стане до душі дніпрянам, і ми зможемо долучати все більше людей до підтримки активного способу життя. 

Постійний пошук нових смаків наших пивоварів привів MOVA до колаборації з друзями SHO Brewery, крафтова пивоварня з міста Миколаїв. Результатом цієї співпраці стали два нові сорти, AF WEST COAST IPA та Friendshit Gose, які зібрали чи не найбільшу кількість позитивних відгуків від наших клієнтів, партнерів та друзів. 

Ми завжди шукаємо нові можливості для розширення смакової лінійки, і ця колаборація стала ідеальним рішенням. З командою ШО маємо давні дружні стосунки, спільні цінності та бажання експериментувати, тому рішення про спільну колаборацію не довелося довго планувати.
Б. Точка
головний пивовар та співвласник пивоварні MOVA

Колаборації стали невід’ємною частиною стратегії розвитку пивоварні. MOVA показує, як через співпрацю можна досягти успіху та забезпечити стабільний розвиток бренду. Якщо запитати будь-кого з команди: «Як це воно працювати у колаборації?», відповідь проста та зрозуміла — дійсно круто. Обʼєднані разом заради спільної справи ми можемо створювати вражаючі речі. Саме командна робота та розширення горизонтів стали потужним стимулом до створення нових колаборацій пивоварні MOVA. 

MOVA у Facebook
MOVA в Instagram

Розкажіть друзям про новину