«Щасливі» пам’ятки нагадали, де саме потрібно шукати удачу
07 Тра 2025, 17:11

«Щасливі» пам’ятки нагадали, де саме потрібно шукати удачу

З лотерейним білетом люди лише за крок від того, щоб знайти свою удачу.

Саме тому кампанія Lotería de Guatemala «Scratch for Luck», розроблена спільно з агентством Garnier BBDO, зосередилася на найвідоміших туристичних пам’ятках, де можна «отримати удачу».

Агентство знайшло натхнення в поведінці туристів, які стоять у довгих чергах, щоб доторкнутися до пам’яток, аби відчути себе ближче до удачі. Таким чином встановлюється аналогія між «дотиком» заради удачі та «дряпанням» для виграшу в лотерею.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія зобразила фонтан Порчелліно у Флоренції, статую Моллі Малоун у Дубліні та могилу Віктора Нуара на цвинтарі Пер-Лашез у Парижі.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео