Сестри Фельдман розробили дизайн для колекції цукерок української мережі супермаркетів
17 Лют 2025, 17:01

Сестри Фельдман розробили дизайн для колекції цукерок української мережі супермаркетів

«Власна Кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи у пакованні, дизайн якого створили українські ілюстраторки — сестри Мішель та Ніколь Фельдман.

У лінійці представлені два набори: цукерки з бельгійського шоколаду з фруктовими, квітковими та горіховими нотками, а також класичні трюфелі у вишуканих поєднаннях смаків.

На створення дизайну художниць надихали живі квіти, які ростуть в Україні, фотографії квітів, а також стиль бренду «Сільпо». Спочатку вони працювали над композицією та кольоровими рішеннями, а потім деталізували кожен елемент, щоб передати ефект руху, свіжості й ніжності.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Колекція вже доступна у магазинах мережі «Сільпо» і буде представлена лімітованим тиражем.

Розкажіть друзям про новину