Що, якби технологічна реклама, яку ми бачимо всюди, стала троянським конем для екологічного послання?
З нагоди Дня Землі сервіс продажу вживаних гаджетів Back Market та агентство Marcel вирішили переосмислити легендарну рекламу «Shot on iPhone», щоб попередити про зло, про яке досі мало говорять — швидкі технології.
Кампанія «Mettons fin à la fast tech», яку можна побачити в Парижі, Нью-Йорку, Лондоні, Мадриді та Гамбурзі, використовує найбільш знакові візуальні коди технічної реклами, щоб донести радикально протилежне повідомлення. Візуальні ефекти тут не прославляють якість зйомки, а підкреслюють спустошення довкілля, яке залишає по собі кожне нове покоління пристроїв: спалені ліси, зникнення льодовиків, затоплені ландшафти.
У цьому світі, одержимому новизною, Back Market винайшов концепцію fast tech, прямого родича швидкої моди. Це стосується культури «завжди нового» в диджитал-секторі: купуй, викидай, купуй знову.
Окрім візуального впливу, Back Market нагадує, що існують прості альтернативи уповільненню технологічного споживання, зокрема купувати відновлені пристрої та подовжувати їхній термін служби.