Чи є ви зайнятою мамою в дорозі, відповідаєте на ділові дзвінки або просто прямуєте в спортзал, заряд енергії протягом дня сам по собі є тренуванням, і жінки роблять все це. Саме про це бренд Savage X Fenty хоче всім нагадати.
Бренд білизни та одягу для сну Savage X Fenty продовжив розвивати інклюзивність, запустивши нову спортивну лінію під назвою Savage X Fenty Sport.
Щоб відсвяткувати вихід колекції, бренд запустив кампанію «Power X Play», в якій було представлено ролик, що підкреслив відданість бренду інклюзивності, оскільки він спрямований на те, щоб переглянути наявність спортивного одягу для жінок, який часто обмежений за розміром.
У ролику, створеному креативним агентством Giant Spoon у співпраці з режисером Ембер Грейс Джонсон, представлені різні жінки, зокрема майстриня бойових мистецтв Неліта Віллесон та плюс-сайз модель Прешес Лі.
Відео демонструє універсальність як одягу бренду, так і жінок, які його носять. Колекція, представлена у ролику, була створена у співпраці з Адамом Селманом, виконавчим директором з дизайну лінійки Savage X Fenty Sport.
«Цей фільм про мистецтво бути сильною жінкою», – йдеться у заяві Ембер Джонсон. «Материнство – це спорт; похід у магазин за продуктами – спорт; ніч у клубі, пітливість, танці – це спорт. Жінки роблять усе це».
Для Savage X Fenty та Giant Spoon було важливо не лише визнати важливість більш інклюзивного підходу, але й достовірно відобразити ідентичність своєї аудиторії та відповідати їх цінностям.
«Кампанія Power X Play спрямована на відмову від поділу. Це говорить про те, що між життям та спортом немає обмежень», – заявив Ян Гроді, виконавчий креативний директор Giant Spoon. «Передусім, ми хотіли, щоб робота відповідала творчій планці бренду та видатним порушникам правил, які її носять».