Сабріна Карпентер та Dunkin’ запустили гарячу лінію для тих, кому треба освіжитись
26 Чер 2025, 11:05

Сабріна Карпентер та Dunkin’ запустили гарячу лінію для тих, кому треба освіжитись

Після того, як минулого року мегахіт Сабріни Карпентер «Espresso» був перетворений на спеціальну холодну каву Dunkin’, співачка знову об’єднується з кавовою мережею, щоб допомогти своїм шанувальникам пережити літню спеку.

Dunkin’ представив нову колаборацію з Карпентер — Sabrina’s Strawberry Daydream Refresher — солодкий напій із полуницею та вівсяним молоком, прикрашений «хмарою оксамитової холодної піни».

Щоб відзначити партнерство, співачка знялася в новій рекламі мережі. У ролику вона відповідає на дзвінки на «гарячу лінію Dunkin’ Daydream», де вона спілкується з нічним абонентом, який шукає щось освіжаюче.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео