Сабіна Абляева, яка довгий час працювала керівником віддділу маркетингу канала ICTV, відповідатиме за стратегічні комунікаціі та інформаційну політику АТ «Укрзалізниця».
Укрзалізниця» відрізняється масштабами, різноманітністю кейсів, можливими проектами та потенційними кризами. За рік «Укрзалізниця» зробила великий прорив та стала love brand для всіх українців. Зараз важливо не втратити отриманий кредит довіри, лояльності та відповідати сподіванням наших клієнтів. І головне — ми вже переходимо від порятунку до відбудови. Тому на всіх чекає багато крутих проєктів та їх креативна комунікація за кращими традиціями телебачення.
З 2018 року Сабіна Абляева працювала керівником прес-служби ICTV, а згодом стала керівником відділу маркетингу ICTV.
У 2014-2016 роках вона була начальником відділу зв’язків із громадськістю та пресою телеканал «Україна», а також начальником департаменту розвитку бренду телеканалу «Футбол». Починала кар’єру у Pleon talan, SPN Ogilvy, Hoshva PR.
Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.
Забронювати участь